اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد:

اجرای طرح جامع سلامت در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از اجرای طرح جامع سلامت در پارس جنوبی خبر داد.

اجرای طرح جامع سلامت در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدجواد کیان در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی صنعت نفت در عسلویه اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت تاکنون خدمات قابل‌قبولی به کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان بوشهر ارائه کرده و مجهزترین و استانداردترین تجهیزات در این مراکز مستقر هستند.
وی افزود: رضایت‌مندی مردم و کارکنان نفت مهم‌ترین اولویت این سازمان است و تمام کارکنان و مدیران در این راستا تلاش می‌کنند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از اجرای طرح جامع سلامت در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور توسعه تشکیلات صنعتی و تامین سلامت اقشار بومی ساکن عسلویه و کارکنان صنعت نفت، طرح جامع سلامت در این منطقه اجرایی می‌شود.
کیان تصریح کرد: طرح جامع سلامت به همت متخصصان پژوهشکده سلامت صنعت نفت ارزیابی و سنجیده و براساس استانداردهای جهانی طرح‌ریزی و بزودی اجرایی می‌شود.
وی از همکاری با بهترین متخصصان کشوری، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی به منظور اجرای هر چه بهتر طرح جامع سلامت خبر داد و اذعان داشت: این طرح شاغلان منطقه عسلویه، پارس جنوبی و شمالی و خانواده‌های آنها همچنین افراد بومی منطقه را شامل می‌شود.
مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اضافه کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان هاب پژوهشی و مجری سطح یک پروژه طرح جامع سلامت منطقه عسلویه انتخاب شده است.
کیان افزود: به منظور اجرای بهتر این پروژه، شعبه‌ای تحت عنوان مرکز تحقیقات سلامت کار، محیط و آسیب‌های اجتماعی که از شعب پژوهشکده سلامت صنعت نفت است در عسلویه افتتاح می‌شود.
وی از آمادگی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای اجرای پروژه‌های پژوهشی خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل و پیشینه‌ای که این سازمان در مباحثی مانند طب صنعتی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، پزشکی خانواده، تکنولوژی‌های نوین پزشکی، کارت هوشمند سلامت و پزشکی از راه دور دارد می‌تواند به عنوان هاب پژوهشی و مجری سطح یک و سطح دو اجرا کننده طرح‌های پژوهشی باشد.
این مسئول اظهار داشت: جلسات مشترکی بین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت برگزار شده که تاثیر زیادی در کیفیت‌بخشی به خدمات ارائه شده دارد.
کیان بیان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و برای رشد و توسعه همه‌جانبه صنعت نفت تلاش کنیم و بویژه در حوزه سلامت و بهداشت باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول