اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد:

آموزش مهارت‌های زندگی به 20 هزار بوشهری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از آموزش مهارت‌های زندگی به 20 هزار بوشهری خبر داد.

آموزش مهارت‌های زندگی به 20 هزار بوشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکبر گرگوری‌مطلق در بازدید از مرکز علمی کاربردی بهزیستی برازجان اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی استان بوشهر با مرکزیت دشتستان طی یکسال گذشته خدمات بسیار زیادی ارائه کرده و بیش از 200 دانشجو در شش رشته در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات آموزشی و بهبود وضعیت تحصیلی و ارتقای سطح کیفی دانشگاه را در دستور کار داریم و بحمدالله بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از آموزش مهارت‌های زندگی به 20 هزار بوشهری خبر داد و تصریح کرد: در 12 ماه گذشته بیش از 20 هزار نفر از مردم استان بوشهر تحت آموزش مهارت‌های زندگی قرار گرفتند.
گرگوری‌مطلق خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی با عناوین آموزش مهارت‌های زندگی پیش از دبستان، آموزش مهارت‌های زندگی دبستان، آموزش مهارت‌های زندگی راهنمایی، آموزش مهارت‌های زندگی دانشجویی و آموزش مهارت‌های زندگی محیط کار توسط اداره کل بهزیستی استان بوشهر برگزار شده است.
وی افزود: در دوره‌های برگزار شده تعداد 20 هزار و 400 نفر با مهارت‌هایی چون خودآگاهی، همدلی، برقراری رابطه خوش و سازگارانه، حل مسئله و تصمیم‌گیری، مقابله با استرس و هیجان‌های منفی، مهارت‌های گفتگو و حل تعارض در زندگی خانوادگی آشنا شدند.
این مسئول گفت: تمام توان خود را برای ارتقاء سطح سلامت زندگی و تحکیم بنیان خانواده در استان به کار بسته‌ایم.
سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به کیفیت بالای دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی اظهار داشت: مرکز علمی و کاربردی بهزیستی استان بوشهر سال تحصیلی 91 - 90 را با شش رشته تحصیلی آغاز می‌کند.
الهام حیدرپور از آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی ترمی از طریق سایت سنجش خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جاری این مرکز در رشته‌های تربیت مربی مراکز پیش از دبستان، مربی کودکان استثنایی، مددکاری اجتماعی، امور اداری و مربی کودک در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.
وی اذعان داشت: ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی تا 27 شهریور ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در دو رشته اصلاح و تربیت و تربیت مربی مراکز پیش از دبستان در مهلت مقرر دفترچه و کارت اعتباری ثبت نام را از طریق دفاتر پست یا به صورت اینترنتی تهیه و از طریق سایت ثبت ‌نام کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول