اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان بهزیستی قم صورت می‌گیرد؛

آموزش‌ مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دبیرستانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی استان قم گفت: آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستانی به منظور ارتقا مهارت‌های زندگی ارائه می‌شود.

آموزش‌ مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دبیرستانی
ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به آینده فرزندان طلاق اظهار داشت: فرزندان در بحث طلاق بیشترین آسیب را متحمل می‌شوند و یکی از مواردی که دستگاه‌های مختلف با آن درگیر هستند، بزهکاری فرزندان طلاق است.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی استان به منظور کاهش این آسیب اقدام به تشکیل گروه کارشناسی کرده است که بیش از 20 نفر از کارشناسان مجرب در بحث مشاوره و خانواده فعالیت می‌کنند.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم با اشاره به تشکیل سه کمیته زیر نظر این گروه کارشناسی گفت: گروه‌های درون‌سازمانی یکی از این کمیته‌ها است که نسبت به افزایش آگاهی مردم استان فعال هستند.
حاجیمظفری بیان داشت: طبق برنامه‌ریزیهای صورت گرفته کمیته استانی نیز در این زمینه تشکیل خواهد شد که مسئولیت آن بر عهده صدا و سیمای مرکز قم خواهد بود تا با اطلاع‌رسانی عمومی زمینه ارتقا آگاهی خانواده‌ها را افزایش دهد تا در زمینه ازدواج و تشکیل خانواده با اطلاعات و تحقیقات لازم اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دو ارائه برنامه‌ رادیویی منحصر در مسائل اجتماعی به منظور ارتقا مهارت‌های زندگی مردم از سال گذشته آغاز شده است.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم با بیان اینکه موضوع آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دختر دوره دبیرستان مورد اهمیت است، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آموزش ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر، محیط کار، سربازخانه‌ها، دانشگاه‌ها و محله‌ها ارائه خواهد شد.
حاجی‌مظفری کمیته ارائه خدمات در معرض طلاق را دومین کمیته این گروه کارشناسی عنوان و تصریح کرد: خدمات مشاوره و مددکاری برای افرادی که به بن‌بست رسیدند، ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و توانمندسازی زندگی افرادی که منجر به طلاق می‌شود، در خدمات کمیته سوم قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان بهزیستی استان قم گفت: در زمینه ساماندهی امر طلاق، دستگاه‌های مختلف باید توجه کرده و اعتبار لازم  تخصیص پیدا کند و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه اقدام کنند.
حاجی‌مظفری تصریح کرد: جوانانی که در سن ازدواج قرار دارند باید آموزش‌های لازم را دیده تا در سال‌های آتی از بروز طلاق جلوگیری شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول