اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد مرکزی ارتباطات رئیس جمهور مطرح کرد:

رسیدگی تخصصی به نامه‌های مردم در دور چهارم سفرهای استانی دولت

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد مرکزی ارتباطات رئیس جمهور از رسیدگی تخصصی به نامه‌های مردم در دور چهارم سفرهای استانی دولت خبر داد.

رسیدگی تخصصی به نامه‌های مردم در دور چهارم سفرهای استانی دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماشالله صفار عصر امروز در جلسه رسیدگی به نامه‌های مردمی در مشگین‌شهر اظهار داشت: در دور چهارم سفرها قرار است با شکل‌گیری ستادهای ارتباطات مردمی در مرکز استان و شهرستان‌ها پاسخگویی به نامه‌ها به شکل تخصصی انجام شود و مردم با مراجعه به ستادها می‌توانند نامه‌های خود را بدون واسطه با معاونان وزرا و خود وزرا مطرح کرده و برای آنها پاسخی مناسب دریافت کنند.
وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه معاونان و برخی از وزرا در شهرستان‌ها حضور یافته و علاوه بر حضور در جلسه شورای اداری سعی می‌کنند به درخواست‌های مردمی نیز پاسخ بدهند.
صفار خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی سیستم یکپارچه سامد که کارشناسان زبده در آن پاسخگوی مشکلات مردم هستند دیگر نیازی به ارسال نامه به صورت مکتوب نیست بلکه مردم از شیوه‌های مدرن می‌توانند درخواست‌های خود را انجام داده و برای آن پاسخی دریافت کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم از اهداف اصلی سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت است و در این سفر رئیس جمهور معتقد است که باید از نزدیک با آن مشکلات آشنا شده و آنها را لمس کرد.
وی در ادامه گفت: معاون توسعه نیروی انسانی رئیس جمهور، معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران کل در شهرستان مشگین حاضر می‌شوند و به درخواست‌های مردم پاسخ می‌گویند.
صفار ادامه داد: با تاکید رئیس جمهور قرار است تمام درخواست‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و برای آنها شناسه صادر شود تا مردم بتوانند پاسخ سئوالات و مطالبات خود را دریافت کنند.
به گزارش فارس، قائم مقام ستاد مرکزی ارتباطات رئیس جمهور در ادامه افزود: در سفر چهارم رئیس جمهور با حضور وزرا و معاونان در مناطق شهری و روستایی به نظر می‌رسد نامه‌های متعددی جمع‌آوری شود که ما به سرعت این جمع‌آوری را انجام داده و با تفکیک و موضوع‌بندی به آنها پاسخ می‌دهیم.
وی به راه‌اندازی شبکه سامد اشاره کرد و اظهار داشت: این سامانه کار ما را به پاسخگویی به درخواست‌ها راحت کرده و مردم بدون واسطه می‌توانند با دولت و مسئولان ارتباط برقرار کنند.
صفار تصریح کرد: در تمام حوزه‌ها اعم از مسکن، اشتغال و دیگر موارد مطرح شده از سوی مردم درخواست‌های مردمی به صورت شفاف و روشن پاسخ داده شده و آنها می‌توانند در کمترین فرصت پاسخ لازم را دریافت کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول