اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور راهبردی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

اتاق‌های فکر در فرمانداریها تشکیل شود

خبرگزاری فارس: مشاور راهبردی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: اتاق‌های فکر در فرمانداریها تشکیل شود.

اتاق‌های فکر در فرمانداریها تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان جواد مامن پوش بعد از ظهر امروز در گردهمایی اتاق فکر فرمانداری‌های شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های بسیاری برای ایجاد زیرساخت‌ها و اختصاص بودجه‌های مناسب و نیز واگذاری مسئولیت‌ها در فرمانداری‌های استان شده است، اظهار داشت: با تعیین چارچوب‌ها بخش زیادی از مشکلات در شهرستان‌ها حل شده اما هنوز در سیستم‌های اجرایی و مدیریتی با مشکلات مهمی روبه‌رو هستیم.
وی افزود: ریشه مشکلات موجود در فرمانداری‌ها به نحوه برنامه‌ریزی باز می‌گردد و با وجود آنچه که عنوان می‌شود بودجه، نیروی انسانی و واگذاری اختیارات و کمبود قانون دلایل عدم پیشرفت کارها است اما نبود برنامه‌ریزی‌های صحیح دلیل بسیاری از مشکلات است.
مشاور راهبردی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: برای برداشتن قدم‌های موثر و کارا این نیازها تا حدودی تامین شده اما به تصمیم‌گیری‌ها پرداخته نشده و از عناصر آگاه برای تصمیم‌گیری‌ها استفاده نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه مغز متفکر مجموعه‌ها بخش برنامه‌ریزی است، یادآور شد: اتاق فکر فرمانداری‌ها به عنوان بازوی فکری و عملی فرمانداران است که می‌تواند منجر به خروج بسیاری از پیشرفت‌ها شود.
مامن پوش ادامه داد: در صورتی که اتاق‌های فکر در فرمانداری شهرستان‌های استان با در نظر گرفتن امکانات موجود و ظرفیت‌های شهرستان خود برنامه‌ریزی کنند خروجی بهتری نیز از برنامه‌هایشان حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه سند راهبردی معاونت سیاسی استانداری و فرمانداری‌ها بر اساس چهار محور تشکیل شده است، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب، اسناد فرادستی، شرح وظایف و عملکرد گذشته فرمانداری‌ها و نیز دستورالعمل‌ها و برنامه‌های جدید از جمله محورهای سند راهبردی معاونت سیاسی است.
مشاور راهبردی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان خطاب به دبیران اتاق فکر فرمانداری‌ها گفت: تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی و پیگیری تا رسیدن به نتیجه از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین اتاق‌های فکر باید 10 اولویت نخست برنامه‌های فرمانداری یک شهرستان را تعیین و به فرماندار تحویل دهند.
وی افزود: همچنین شما نباید فرهنگ را در برنامه‌های مختلف حتی اقتصادی رها کنید چرا که زیربنای مسائل مختلف فرهنگ است و در دستور جلسات خود از فرمایشات رهبری استفاده کرده و ارتباط خود را با مردم حفظ کنید.
مامن پوش تاکید کرد: همچنین دبیران اتاق فکر فرمانداری‌ها 9 راهبرد کلی و 37 راهکار اجرایی تدوین شده برای برنامه‌ها در سال 90 را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول