اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی جهرم خبر داد:

ساماندهی ناوگان بار حمل و نقل در جهرم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم از شناسایی و ساماندهی ناوگان بار حمل و نقل درون شهری در این شهرستان خبر داد.

ساماندهی ناوگان بار حمل و نقل در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی داود‌ی‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان تاکسیرانی در طرح حمل و نقل بار اظهار داشت: تاکسیرانی جهرم در راستای اجرایی کردن آیین‌نامه مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه نسبت به ساماندهی و شناسایی ناوگان بار در محدوده شهر جهرم اقدام کرده است.
وی افزود: به همین منظور پس از ثبت نام نخستین متقاضیان در سایت وزارت کشور بر اساس کد رهگیری افراد ثبت نام شده، سازمان  تاکسیرانی اقدام به انجام تشکیل پرونده و پس از طی کردن مراحل تکمیل پرونده دریافت تایید صلاحیت از مراجع  ذی‌صلاح نسبت به صدور پروانه بهره‌برداری و ثبت اطلاعات رانندگان به صورت جامع در نرم‌افزار سازمان اقدام می‌کند.
 این مسئول ادامه داد: همچنین این اطلاعات برای تصحیح سهمیه سوخت فعالان این حوزه به اتحادیه تاکسیرانی کشور ارسال می‌شود.
داودی نیا با اشاره به سبد حمایتی ویژه به تاکسی‌داران نیز گفت: سازمان تاکسیرانی به دنبال اجرای اهداف دولت برای ارائه بسته‌های حمایتی به این حوزه فعالیت، متقاضیان را به منظور پوشش بیمه رانندگان از طریق شرکت تعاونی تاکسی‌داران به سازمان بیمه تامین اجتماعی معرفی می‌کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهرم ابراز داشت: ناوگان تاکسیرانی جهرم متشکل از ۳۶۵ تاکسی گردشی و ۱۰۰ تاکسی خطی، ۲۱ تاکسی بی‌سیم و ۱۸ دفتر آ‍ژانس تلفنی بوده که حدود ۳5 درصد از حمل و نقل شهر را پوشش می‌دهد.
وی هویت‌بخشی به رانندگان تاکسی و برگزاری و تشکیل کلاس‌های آموزشی مستمر برای رانندگان را از مهم‌ترین اقدامات این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری صندوق قرض‌الحسنه از طریق تعاونی مصرف، پیگیری گرفتن سهام عدالت، نوسازی مسافربرهای شخصی ساماندهی شده، تاکسی‌های پلاک عمومی فرسوده، پیگیری برای پروانه ساخت  زمین‌های تعاونی مسکن رانندگان تاکسی و همچنین پیگیری به منظور مسکن‌دار شدن تاکسی‌داران جهرمی از جمله اقدامات این سازمان بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول