اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خبر داد:

افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان امداد گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از افزایش 25 درصدی مستمری خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان امداد گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس حاجی‌اکبری ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: حداقل مستمری این خانوادها 40 هزار تومان و حداکثر 75 هزار تومان می‌باشد که در سال گذشته این مبلغ 32 هزار و حداکثر 60 هزار تومان بوده است .
وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان تصریح کرد: پرداخت حقوق ماهیانه به خانواده‌های زیرپوشش، ساخت واحدهای مسکونی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، تامین جهزیه، آموزش نوعروسان، بیمه اجتماعی طرح اشتغال، بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار، آزادی زندانیان، پرداخت و دیعه مسکن و جمع‌آوری کمک مردمی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با بیان 55 هزار خانوار از خدمات دائم این نهاد استفاده می‌کنند، افزود: از این تعداد 34 درصد را خانواده‌های اهل سنت و 66 درصد را خانواده‌های اهل تشیع تشکیل می‌دهند که ترکیب جمعیت استان نیز به همین منوال است.
حاجی‌اکبری با اشاره به اینکه در سطح استان 173 هزار و 385 صندوق توزیع شده است بیان داشت: در آمد این صندوق‌ها در سال گذشته 19 میلیارد و 204 میلیون ریال بوده است که در پنج ماه اول سال 1390 این مبلغ 9 میلیارد و 242 میلیون ریال می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه تمام ایتام تحت پوشش استان دارای حامی هستند، اذعان داشت: در این نهاد 7 هزار و 251 یتیم زیر 15 سال و یک هزار و 569 یتیم بالای 15 سال استان دارای 15 هزار حامی هستند که همین امر موجب شده وضعیت اقتصادی خانواده‎های ایتام نسبت به دیگر خانواده‎های زیر پوشش امداد از وضعیت بهتری برخوردار باشند تا جایی که در برخی مواقع خانواده‎های امداد تا 400 هزار تومان حقوق دریافت می‎کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول