اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر:

برکناری قادریان سئوال‌ برانگیز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی گفت: برکناری هوشنگ قادریان از سمت مدیرکلی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان که از نیروهای بسیجی و مدافع دولت بود برای ما جای سوال دارد.

برکناری قادریان سئوال‌ برانگیز است
حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بحث‌های مطرح شده برای برکناری هوشنگ قادریان به عنوان مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: اکثریت نمایندگان استان اصفهان نیز معترض به برکناری ایشان بودند چرا که وی را مدیری اصول‌گرا، مدافع دولت، بسیجی و در زمینه کاری خود موفق می‌دیدیم.
وی ادامه داد: البته این مسئله هم از نظر اخلاقی صحیح نیست که با برکناری فردی، حکم جانشینی فرد دیگری صادر شود و مجدد این حکم متوقف شود و این شیوه را صحیح نمی‌دانیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه قادریان مدیری مدافع دولت بود توسط خود نماینده دولت برکنار شد.
وی با بیان اینکه برای انتصاب و یا برکناری مدیری که در حوزه تولید، کار و جامعه کارگری فعالیت می‌کند باید با افرادی مشورت کرد که در این حوزه تخصص کافی داشته باشند، اظهار داشت: بیشتر نمایندگان مجلس و همچنین نمایندگان تشکل‌های کارگری استان اصفهان با برکناری ایشان موافق نیستند.
فولادگر در ادامه افزود: این برکناری برای ما همچنان جای سوال دارد.
وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی سه دلیل برای برکناری قادریان عنوان کرده است، گفت: نخستین دلیل آنها نوع قرارداد استخدام قادریان در این سمت بود که در آخرین اخباری که از آن مطلعم متوجه شدم این مسئله برطرف شده است.
رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دومین دلیل مطرح شده مورد کاری‌ای بوده است که خود وزارتخانه در ارتباط با وی داشته است و سومین دلیل هم پیشنهاد استاندار اصفهان برای برکناری قادریان بوده است.
وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در جلسه‌ای که شنبه در این راستا در جلسه مجمع خود داشت بیشتر حاضر به حمایت از ایشان بودند چرا که شخصیت بسیجی‌ مانند قادریان باید محفوظ بماند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول