اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

ثبت‌نام سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: ثبت‌نام سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تا اول مهر ماه سال جاری تمدید شد.

ثبت‌نام سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم تمدید شد
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از تمدید سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم تا اول مهر ماه خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتاب گرانبهایی است که همه انسان‌ها برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی باید آن را در برنامه زندگی خود قرار دهند و به صورت روزانه با آن انس داشته باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن در رشته‌های مختلف قرآنی ویژه سنین نونهال و بزرگسالان باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط معنوی در بین آنها می‌شود تا در زمینه‌های قرآنی بتوانند تخصص و تجربه کافی را به دست آورند و به طور فنی فعالیت کنند.
وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا اول مهر ماه سال جاری در ادارات اوقاف و امور خیریه با در دست داشتن مدارک لازم نام‌نویسی کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به محتوای این مسابقات گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از 7 تا 17 مهر ماه همزمان با دهه کرامت در 15 شهرستان و در یکی از بقعه متبرکه در رشته‌های حفظ دو تا 20 جزء و حفظ کل و رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی ویژه سنین شکوفه‌ها مقطع زیر 16 سال و بزرگسالان مقطع بالای 16 سال و در دو گروه برادران و خواهران برگزار می‌شود.
وی درباره مسابقات استانی گفت: نفرات برتر مسابقات مرحله شهرستانی در دهه ولایت به مسابقات قرانی مرحله استانی راه می‌یابند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول