اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

اتفاقات اخیر مصر نشان‌ از فروپاشی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: اتفاقات اخیر در کشور مصر را نشان‌دهنده فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

اتفاقات اخیر مصر نشان‌ از فروپاشی رژیم صهیونیستی است
امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، تسخیر سفارت اسرائیل در مصر به وسیله مردم انقلابی مصر را در راستای خروج از سلطه آمریکا و اسرائیل در منطقه مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مردم مسلمان مصر به این نتیجه رسیده‌اند که با وجود ارتباط با کشورها و رژیم‌های مستکبر و زورگو نمی‌توانند آزادی و استقلال کشور خود را به دست آورند.
وی حمله انقلابیون مصری به سفارت اسرائیل را نشانی از تنفر مردم مسلمان منطقه از رژیم صهیونیستی دانست و افزود: مردم مسلمان مصر با حمله به سفارت رژیم صهیونیستی نشان دادن که به چه میزان از رفتاری که عده‌ای صهیونیست در این چند دهه به سرشان آورده‌اند، تنفر دارند و به دنبال اتفاقی بودند که این را نشان دهند.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس اتفاقات اخیر در کشور مصر را نشان‌دهنده فروپاشی رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: رویدادهای اخیر در رابطه با اسرائیل در کشور مصر دلیل بر این دارد که کشورهای عرب به سمت تولید فکر پیش می‌روند و تبلور آن را در حمله به سفارت اسرائیل در مصر می‌بینیم.
وی نخستین قدم در فروپاشی قدرت آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه را پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: گام اول در حذف نفوذ آمریکا و اسرائیل در منطقه تسخیر سفارت آمریکا در ایران بود و امروز حمله به سفارت اسرائیل در مصر توسط انقلابیون مصری را می‌توان گام دوم نامید.
قاضی‌زاده افشای نقش عربستان سعودی در حفظ ثبات آمریکا و اسرائیل در منطقه را نزد مردم مسلمان منطقه مهم خواند و افزود: اعتراضاتی که در بحرین اتفاق افتاده است نشان از آن دارد که تمام کشورهای مسلمان فهمیده اند که عربستان سعودی در راستای حفظ امنیت و ثبات آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه گام بر می‌دارد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رهایی از ظلم و آزادی‌خواهی را جزو ارزش‌های انسانی و فطرت انسان‌ها دانست و تصریح کرد: نیروهای وابسته به شیطان در طول تاریخ خواسته‌اند که مسیر حق را منحرف کنند اما جریان حق همواره در مسیر خود قرار دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول