اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر‌پرست دفتر فنی استانداری کرمانشاه خواستار شد؛

پرداخت حق بیمه توسط پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: سر‌پر‌ست دفتر فنی استانداری کرمانشاه گفت‌: پیما‌نکاران باید نسبت به پرداخت حق بیمه پرو‌ژه‌های مسکن مهر اقدام کنند چرا که کارت پایان کار فقط برای کسانی که حق بیمه خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند، صادر می‌شود.

پرداخت حق بیمه توسط پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز در صد و هفتمین جلسه شورای مسکن که در سالن شهدای دولت استانداری بر‌گزار شد، ‌افزود:‌ سهم آورده متقا‌ضیان مسکن مهر بر‌اساس مسا‌حت واحد‌های داده شده با هم فرق می‌کند، برخی از واحد‌ها مسا‌حت کمتر‌ی دارند لذا سهم آورده متقا‌ضیان آنها کم‌تر است.
وی با اشاره به زمان تعیین شده برای پیشرفت‌ پرو‌ژه‌های مسکن مهر ادامه داد‌: رشد منفی پیشر‌فت فیز‌یکی مسکن مهر نسبت به زمان‌بندی تحویل پرو‌ژه‌ها محاسبه می‌شود و تغییر بر‌نامه زمان‌بندی در صورتی قابل قبول است که پیشر‌فت آن‌ها برابر با زمان تعیین شده باشد یعنی بر‌اساس تسهیلاتی که تاکنون گر‌فته‌اند رشد خوبی از نظر پیشر‌فت فیز‌یکی داشته باشند.
وی اضا‌فه کرد‌: تایید پرو‌ژه‌های مسکن مهر،‌ کاری حر‌فه‌ای و تخصصی است و افراد ناظر با‌ید پروانه اشتغال داشته و حتما جز ساز‌مان نظام مهند‌سی باشند.
نجفی افزود: نظا‌رت مهندسان ناظر هر‌ چه بیشتر باشد کمک مهمی به پیشر‌فت کیفی این پرو‌ژه‌هاست.
وی با تشکر از سا‌زمان تامین اجتما‌عی به علت کمکی که در پیشر‌فت پر‌وژه‌های مسکن مهر داشته است، خاطر‌نشان کرد‌: پیما‌نکاران در دادن حق بیمه پرداختی پرو‌ژه‌ها اقدام کنند چرا که بعد از اتمام کار پرو‌ژه‌ها‌، مسکنی داده نمی‌شود مگر اینکه حق بیمه آن به طور کامل پرداخت شده باشد لذا این سازمان پرداخت حق بیمه پرو‌ژه‌ها را در چهار قسط کرده است و پیمانکاران باید نسبت به پرداخت این اقساط اقدام کنند.
فر‌ماندار شهر‌ستان صحنه نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از مسکن مهر این شهر‌ستان گفت‌: در مجموع 763 واحد داریم که میانگین سهم آورده اعضای آن 80 میلیون ریال بوده و مساحت هر واحد 107 متر است.
بهر‌وز دهنوی با اشاره به اینکه پیشر‌فت فیز‌یکی واقعی مسکن مهر این شهر‌ستان 65 در‌صد است، ادامه داد: برای پیشرفت پرو‌ژه‌ها نیاز به کمک در بخش یارانه داریم، همچنین اصلاح برنامه زمان‌بندی تعیین شده لذا باید زمان تحو‌یل پرو‌ژه تمدید شود.
رئیس ساز‌مان تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با ارائه گزارش حق بیمه پرداختی پروژه مسکن مهر گفت‌: پرداخت حق بیمه پرو‌ژه‌ها در کشور در سه قسط است اما ما بنا ‌بر دستور استاندار کرمانشاه پرداخت آن را 4 قسطه کرد‌یم ولی با این وجود بیشتر پر‌وژه‌ها در پرداخت کو‌تاهی می‌کنند.
حمید‌رضا پاکدامن اضافه کرد‌: بهترین و منظم‌ترین پروژه‌ها در پرداخت حق بیمه، شهر‌ستان اسلام‌آباد غرب است؛ پیمانکاران این مطلب را بدانند که صدور پایان کار بر‌اساس تایید ساز‌مان تامین اجتماعی است لذا نسبت به پرداخت قسط‌های خود هر‌ چه زودتر اقدام کنند. 
در این جلسه با حضور فر‌ماندار شهر‌ستان ثلاپ بابا‌جانی مشکلات مسکن مهر این شهر‌ستان مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین گزارش پیشرفت اجرایی مسکن مهر و بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی استان کر‌مانشاه مطرح شد.
در پایان این جلسه مصو‌بات صد و ششمین جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه بررسی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول