اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاهین شهر:

توسعه‌یافتگی از مسئولیت‎های مسئولان و شهروندان است

خبرگزاری فارس: شهردار شاهین شهر گفت: اگر تمام مشخصه‎های توسعه‌یافتگی ایجاد شود، اما مفاهیم شهروندی و مسئولیت‎های متقابل را برای اهالی تعریف کنیم کار مثبتی انجام نداده‎ایم.

توسعه‌یافتگی از مسئولیت‎های مسئولان و شهروندان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر نفری ظهر امروز در ملاقات با هیئت مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان که به منظور بازدید از مراکز فرهنگی شاهین شهر به این شهر سفر کرده بودند، اظهار داشت: در حالی که شهرهای کشور در پروسه تغییر و تبدیل قرار دارند و هر روز با ایجاد پدیده‎ای نو در امر توسعه، تفکر شهروندان مواجه با دریافت تعریف جدیدی می‎شود، نقش سازمان‎های فرهنگ ساز نظیر سازمان رفاهی از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.
وی گفت: وقتی از توسعه جامعه سخن می‎گوییم، نخستین موضوعی که مطرح می‎شود این است که اگر حتی تمام مشخصه‎های توسعه‌یافتگی ایجاد شود اما نتوانیم مفاهیم شهروندی و مسئولیت‎های متقابل را برای اهالی تعریف کنیم کار مثبتی انجام نداده‎ایم.
شهردار شاهین شهر افزود: حفظ ارزش‎ها و در عین حال زنگ زدایی از مفاهیم انسان امروزی جزو دغدغه‎های جوامع در حال توسعه است که ظرافت‎های ویژه به خود را دارد.
وی گفت: دارالمومنین کاشان با آن همه پشتوانه تاریخی و فرهنگی از روند توسعه خوبی برخوردار بوده و خدمت مسئولان محترم این شهرستان قابل تقدیر است.
نفری افزود: انتظار داریم در سایه تعامل و همکاری سازمان های رفاهی تفریحی کاشان و شاهین شهر، انتقال تجارب صورت گرفته و موجب هم افزایی اندیشه‎های اجرایی شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول