اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه آمارهای غیر واقع؛

ایلام رتبه چهارم توسعه‌ یافتگی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس گفت: با ارائه آمارهای غیر واقع استان ایلام رتبه چهارم توسعه‌ یافتگی را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

ایلام رتبه چهارم توسعه‌ یافتگی را کسب کرد
شاپور پولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شنیدن این رویداد بسیار نگران کننده بوده چون با واقعیت استان ایلام هم‌خوانی ندارد و استان ایلام را دچار مشکلات اساسی می‌کند.
وی ادامه داد: طی چند روز گذشته بارها به معاونت راهبری رئیس جمهور مراجعه کرده و اعتراض نمایندگان استان را به این آمارهای غیر واقع اعلام کرده‌ام.
این نماینده مجلس اضافه کرد: مدیران، فرمانداران، بخشداران و... در استان ایلام در ارائه آمارها توجه و دقت بیشتری داشته باشند.
پولادی تصریح کرد: اکنون استان ایلام در شاخصه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز، سرانه ورزشی و... دارای مشکلات فراوان و جزو استان‌های غیر برخوردار است.
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: اما کسب این رتبه به صورت غیرواقع برای مردم استان ایلام مشکلات را دو چندان می‌کند.
وی ادامه داد: از این پس به استان ایلام به یک استان برخوردار نگریسته شده و در تزریق اعتبارات باید به استان‌های کمتربرخوردار توجه بیشتری شود و حق هم این است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: با این رویداد که با آمارهای غیر واقع ارسالی از استان ایلام به وجود آمده استان ایلام را در ردیف چهار استان برخوردار کشور قرار داده است.
پولادی تصریح کرد: یک‌بار دیگر در دهه 70 این رویداد تلخ برای استان ایلام پیش آمد و مسئولان وقت اتمام بازسازی ایلام را اعلام کرده و درحالی که تاکنون استان ایلام به واسطه کمبود اعتبارات بازسازی که دیگر مناطق کشور از آن بهره‌مند شدند دچار مشکلات فراوانی شده است.
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی به این نکات توجه داشته و برای رضای خدا مردم را مد نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را به معاونت راهبری رئیس جمهور اعلام کرده‌ام.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول