اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان در آینده نزدیک خبر داد.

احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سید محمد شروین اسبقیان بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت‌های ورزشی ملکان در جمع خبرنگاران افزود: رضایت قلبی از ملکان دارم و علت آن هم این است که در این شهرستان هیئت‌های ورزشی و جوانان با عشق و علاقه خاصی به ورزش توجه دارند.
وی، از عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان ملکان نیز قدردانی کرد و گفت: آقای کریم رزقی فرزند شهید و از روسای فعال و پیگیر استان به شمار می‌روند.
اسبقیان، از رئیس هیئت کشتی ملکان هم تمجید کرد و اظهار داشت: آقای اکبرزاده نقس بسزایی در مطرح کردن ورزش کشتی ملکان داشته و اگر قرار باشد رئیس هیئت نمونه‌ای در استان انتخاب شود رای من به ایشان خواهد بود.
وی، به قهرمانی یونس سرمستی نوجوان کشتی‌گیر ملکانی در مسابقات آسیایی اشاره کرد و گفت: وقتی خبر قهرمانی ایشان را شنیدم سجده شکر به جا آوردم. 
اسبقیان ادامه داد: قهرمانی سرمستی در مسابقات جهانی نه تنها برای ملکان بلکه برای کشور و استان مایه افتخار است. 
وی، به  طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ورزشی در ملکان در طول دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: قبل از دولت دکتر احمدی‌نژاد تنها یک سالن ورزشی در این شهرستان وجود داشت این در حالی است که در طول شش سال گذشته پنج سالن ورزشی و دو استخر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است. 
اسبقیان، از احداث سالن‌های چندمنظوره در شهر لیلان، روستای مبارک‌آباد و استادیوم فوتبال روستای آروق و سالن باستانی ملکان با 60 درصد پشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ بر 1.2 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در جریان بازدیدی که  امروز از زورخانه در حال احداث ملکان داشتم به پیمانکار گفتم هر چه سریع‌تر پروژه تکمیل شود تا به زودی با بهره‌برداری از آن صدای یاعلی یاعلی جوانان مومن و متعهد ملکانی از آن بیرون بیاید.
مدیرکل ورزش استان در ادامه از احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مهرماه جاری در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان در خصوص تخصیص اعتبار این ورزشگاه که جزو مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است پیگیری و تلاش خواهم کرد.
وی، به بحث آموزش نیز تاکید کرد و از رئیس اداره ورزش و جوانان ملکان خواست با استفاده از مربیان استانی و شهرستانی نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی و بازآموزی اقدام کند.
اسبقیان، از شهرهای ملکان، میانه، سراب و مراغه به عنوان شهرهای فعال در امر ورزش استان یاد کرد و گفت: امیدوارم در سایر شهرها نیز به ورزش توجه بیشتری شود.
وی در ادامه در پاسخ به گلایه هیئت‌های ورزشی ملکان مبنی بر ضعف امکانات و اعتبارات، قول داد تا  10 روز آینده نسبت به واریز کمک مالی به حساب هیئت‌های ملکانی اقدام شود. 
اسبقیان ادامه داد: جای خوشحالی است که تعداد ورزشکاران سازمان یافته ملکانی از یک هزار نفر در سال 88 به 3 هزار تن در سال 90 رسیده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول