اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرضا در مجلس:

غرب پی آرام کردن جنبش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: استعمارگران با تمام قوا به دنبال خاموش کردن جنبش‌های اسلامی در سطح جهان هستند.

غرب پی آرام کردن جنبش‌های اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور با بیان این مطلب در ششمین جلسه شورای اداری شهرضا افزود: در حال حاضر در اکثر کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای اروپایی شاهد ایجاد جنبش‌هایی مبتنی و با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران هستیم.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در حال حاضر مطرح است بحث ارتباط ایران با سوریه بوده که با توجه به پیشینه شیعی حافظ اسد و واقع شدن خط مبارزه با دشمنان در منطقه جولان کوتاهی در این حوزه گناهی نابخشودنی محسوب می‌شود.
نماینده شهرضا در مجلس با اشاره به اینکه در حدود چهار درصد از جمعیت جهان در حال حاضر مسلمان هستند، افزود: از جمعیت شش میلیاردی جهان رقمی در حدود 240 میلیون نفر شیعه هستند و پایه‌گذار جنبش‌های اسلامی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان بیداری اسلامی یاد می‌کنند، محسوب می‌شوند.
حیدرپور در ادامه با اشاره مسائل مرزی ایران تصریح کرد: یکی از مسائلی که در مجلس هشتم به سامان رسید بحث راه‌اندازی فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی بود که باعنوان اداره‌کل مرزبانی فعالیت می‌کرد و  براین اساس فعالیت‌های این فرماندهی با محوریت محافظت از مرزها و در راس آن مرزهای جنوب شرقی و شمال شرقی صورت می‌گیرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بحث قاچاق کالا تصریح کرد: در حال حاضر برآورد می‌شود، سالانه رقمی در حدود 15 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می‌شود که عواقب بسیاری در حوزه امنیتی و اقتصادی برای کشورمان به همراه دارد.
وی با اشاره به در آمد منابع نفتی برای کشورمان ادامه داد: بر اساس آمار موجود میزان در آمد نفتی ایران در فاصله سال‌های 1352 تا 1357 رقمی در حدود 60 میلیارد دلار بوده که این رقم در طی 2 سال اخیر در حدود 130 میلیارد دلار بوده است.
حیدرپور با اشاره به نقش بی نظیر ایران در زمینه قیمت نفت تصریح کرد: در حال حاضر چشم انداز استثنایی برای وضعیت اقتصادی کشور ترسیم شده است که با توجه به وضعیت منابع آبی و اقتصادی کشور دسترسی به این اهداف همت و مدیریت مدبرانه مسئولان را می‌طلبد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول