اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت طرح «شجره طیبه» برای تربیت تعالی هنرمندان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش موثر هنرمندان در جامعه گفت: ضرورت طرح تربیت تعالی شجره طیبه برای هنرمندان امروز بیشتر از سایر اقشار احساس می‌شود.

ضرورت طرح «شجره طیبه» برای تربیت تعالی هنرمندان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر نصیربیگی ظهر امروز در نشست تخصصی سرگروه‌های طرح صالحین با عنوان اینکه بیشتر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال 90 پیرامون گروه‌های تربیتی صالحین است، افزود: قطعاً استعدادها و توانمندی هنرمندان برای انجام ماموریت‌های فرهنگی نیاز به تعمق‌بخشی این قشر دارد که فضای جامعه را با ابزار هنر در اختیار خود داشته باشند.
وی، مصون ماندن و مصونیت ایجاد کردن در عرصه فرهنگ و هنر را از دیگر اهداف طرح صالحین برشمرد و تاکید کرد: همسو بودن هنرمند با حرکت انقلاب نظام جمهوری اسلامی و کمک و تقویت این تفکر در بین هنرمندان بسیجی انتظاری است که از هنرمندان بسیجی می‌رود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان از هنرمندان به عنوان بخشی از نخبگان جامعه نام برد و اظهار داشت: نخبگان در جامعه به عنوان الگو شناخته می‌شوند و در بیشتر مواقع نقش رهبری جامعه را نیز دارند.
 وی تصریح کرد: بنابراین هنرمندان باید در این خصوص حساسیت و اهتمام بیشتری داشته باشند که دشمن در صدد همین است تا از خلاء‌ها به نفع مطامع خود بهره‌برداری کند و با هوشیاری‌های لازم باید این فرصت را از دشمن سلب کرد.  
نصیربیگی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: هنرمندان باید با ابزار هنری خود در صحنه باشند و با امانتی که خداوند در وجود آنها به ودیعه گذاشته بیشتر از پیش در خصوص مقوله فرهنگی جامعه نقش آفرین و تاثیرگذار باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول