اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

بسط ارزش‌های اسلامی رسالت شجره طیبه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: بسط و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه رسالت مهم طرح شجره طیبه است.

بسط ارزش‌های اسلامی رسالت شجره طیبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی مربیان سرگروه‏های شجره طیبه طرح صالحین این شهرستان اظهار داشت: گرایش ملت‏های مظلوم ستمدیده به سمت حق طلبی و مبارزه با استکبار از اثرات جاری شدن حس خداجویی و محوریت قرارگرفتن دین در تمامی امورات زندگی آنها محسوب می‏شود.
وی افزود: در ایران اسلامی این بیداری در اوج استبداد و دیکتاتوری رژیم طاغوت اوج گرفت و موجب شکوفا شدن نهال مستحکم و قوی انقلاب اسلامی در ایران شد.
سعیدی بیداری اسلامی و خیزش دین‌گرایی کشورهایی از جمله یمن، تونس، مصر و لیبی را برگرفته از آرمان‌های اصیل امام(ره) و انقلاب اسلامی ایران عنوان و بیان داشت: در این مسیر باید این آرمان‌ها و ارزش‌های ناب مستمر و دائماً تکرار و بازخوانی شود.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: این امر مهم در سپاه توسط طرح صالحین و با برگزاری حلقه‌های تربیتی شجره طیبه در پایگاه‌ها و مساجد در حال برگزاری است.
سعیدی ادامه داد: مربیان با آموزه‌های دینی، اخلاقی و اعتقادی و مباحث روز آشنایی پیدا کرده و در مراحل بعدی و در حلقه‌های مرتبط با آنها بکارگیری خواهند شد.
وی گرایش و استقبال جوانان از حلقه‌های تربیتی شجره طیبه را از دست‌آوردهای طرح صالحین دانست و گفت: مهم‌ترین نتیجه این طرح پیاده شدن ارزش‌های اصیل اسلامی در بین جوانان است.
سعیدی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی سرگروه‌های طرح صالحین با مسائل اعتقادی و مهارت‌‎های فردی و گروهی در راستای اداره گروه‌های طرح و مسائل تربیتی روز است.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: در این دوران انسان‌های بزرگی در سایه فرهنگ قرآن و اسلام و به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شناخته شدند که هر کدام به عنوان ستارگان درخشان الگوهایی بی‌نظیر برای جامعه هستند.
سعیدی وظیفه بسیجیان و ایثارگران را انتقال این فرهنگ به نسل جدید دانست و گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به دنبال مقابله با این نظام مقدس است.
وی به نقش مهم رسانه‌ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس اشاره‌ کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقشی حساس و پراهمیت است.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان روشن کردن نقاط تاریک دفاع مقدس و برجسته کردن آنها توسط رسانه‌ها را در انتقال واقعیت‌های جنگ بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.
کارگاه آموزشی مربیان طرح صالحین سپاه ناحیه فارسان با حضور سرگروه‏ها و مربیان این طرح در فارسان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول