اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

انکار جنگ فرهنگی خواست دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انکار جنگ فرهنگی در حقیقت خواست دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام است.

انکار جنگ فرهنگی خواست دشمنان نظام است
حجت‎الاسلام سید علی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در حال حاضر نگرانی که در سطح کشور وجود دارد این است که به جای اینکه تمام تلاش دولت صرف تداوم کارهای اصلی و دنبال‎روی امور ارزش‎های نظام شود عده‎ای در بدنه دولت با اظهارات خود حرکت پیشرونده دولت را کند کرده‎اند.
وی تصریح کرد: حاشیه‎سازی جریان انحرافی موجب شده است که تمام هوش و حواس دولتمردان و عقلای جامعه سرگرم اظهارات نسنجیده این جریان منحرف شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه‎سازی‎های جریان انحرافی موجب شده است که دولت به جای توجه به مسائل اصلی ذهن جامعه و خدمتگذاران به سمت مسائل انحرافی کشیده شود.
حجت‎الاسلام طاهری افزود: نگرانی از اقدامات جریان انحرافی بسیار جدی است امیدواریم خداوند عنایت کند و شر این فتنه از دولت احمدی‎نژاد بر دارد.
وی با اشاره به مباحثی مانند اینکه ما هم اکنون جنگ فرهنگی نداریم، گفت: مظلومیت فرهنگی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده بودند بسیار جدی است اگر کسی باور نداشته باشد که ما هم اکنون در جنگ فرهنگی قرار نداریم برداشت نادرست است.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر گفته شود که برای انجام کارها و فعالیت‎های فرهنگی نباید نگاه جنگی داشت درست است اما هم اکنون دشمن به صراحت اعلام می‎کند از راه فرهنگی و جنگ نرم قصد براندازی نظام دارد که باید تمام حواسمان را جمع کنیم.
حجت‎الاسلام طاهری اظهار داشت: دشمن بارها اعلام کرد که تنها راه براندازی این نظام و انقلاب حمایت از عناصر است که نظام را قبول ندارند.
وی ادامه داد: باید کسانی که اعلام می‎کنند ما در جنگ فرهنگی نیستیم در رفتار و ادبیات خود تجدید نظر کنند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در بخش فرهنگی علاوه بر اینکه وظیفه خود را انجام نمی‎دهند بلکه با کارهای غیردینی مانند پیشنهاد تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ و هنر دقیقا براساس خواست دشمنان حرکت می‎کنند.
حجت‎الاسلام طاهری افزود: این اقدامات خواست دشمن و دقیقا جنگ علیه نظام و اسلام است و برخی با این گونه اظهارات خواست دشمن را تامین می‎کنند.
وی اضافه کرد: دولت باید از این نوع اظهارات پرهیز کند و به کسانی را که چنین بحث‎هایی را ترویج می‎دهند نیز پرهیز دهند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با توجه به ضرورت انسجام فرهنگی در کشور گفت: شورای انقلاب فرهنگی می‎تواند این انسجام را در کشور ایجاد کند تاکید مقام معظم رهبری بر مهندسی فرهنگی ضرورت توجه هر بیشتر به این مهم را بیشتر می‎کند.
حجت‎الاسلام طاهری با اشاره به بیداری اسلامی و ضرورت توجه به الگودهی به کشورهای اسلامی افزود: ساماندهی در مسائل فرهنگی با توجه به ماهیت فرهنگی که انقلاب ما دارد در داخل کشور باید با جدیت دنبال و برنامه‎ریزی شود.
وی تصریح کرد: ما امروز الگو بیداری اسلامی در منطقه هستیم چشم جوانان کشورهای اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث‎ ساماندهی مسائل فرهنگی نگاه فرامرزی داشته باشیم.
حجت‎الاسلام طاهری افزود: باید ضمن توجه به مسائل فرهنگی داخلی، الگوپذیری بیشتری برای کشورهای منطقه باشیم.
وی ادامه داد: باید با برنامه‎ریزی درست، توکل به خداوند، استفاده از روش‎های نو و انسان‎های خلاق در مقابل هجمه‎های بی‎اندازه دشمن ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/ل10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول