اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

اجرای پیچیده‌ترین تکنیکهای هوایی در رزمایش فداییان ولایت

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره استفاده از جنگنده‌های صاعقه، میگ، سوخو و ... گفت: پیچیده‌ترین تاکتیکها و تکنیکهای رزم هوایی در رزمایش فداییان حریم ولایت 3 اجرا شد.

اجرای پیچیده‌ترین تکنیکهای هوایی در رزمایش فداییان ولایت
امیر سرتیپ ستاد سیدعبدالرحیم موسوی که از امروز به عنوان ناظر عالی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه عمومی سومین رزمایش فداییان حریم ولایت 3 حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: الحمدالله تا این لحظه سامانده فرماندهی ارتش از سطح کیفی این رزمایش رضایت دارد و نیروی هوایی مرحله تمرینی با موفقیت انجام داد و از امروز مرحله اصلی رزمایش با اقتدار کامل آغاز شد.
وی که از بامداد امروز در منطقه اصلی رزمایش حضور یافته است، افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای این رزمایش که تاکنون در تاریخ نیروی هوایی ارتش بی‌سابقه بوده، آمادگی بالای خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش و استادان هدایت‌کننده آنان در اجرای تاکتیک‌های پیچیده بود که براساس برنامه زمانبندی شده توسط آنان با شجاعت و روحیه‌ای بالا به اجرا گذاشته شد.
امیر موسوی در ادامه تصریح کرد: تست و ارزیابی مهمات، موشک‌ها، راکدها و سایر سلاح‌هایی که در این رزمایش مورد بهره‌برداری قرار گرفت نیز از جمله نکات و حائز اهمیت بود که نتایج بسیار خوبی داشته است.
وی همچنین گفت: اجرای تاکتیک‌های پیچیده و تکنیک‌های مختلف امسال در این رزمایش با ایجاد بسیار گسترده‌تری نسبت به رزمایش‌های قبلی ارتش انجام شد و انواع هواپیما‌های جنگنده این نیرو از جمله جنگنده‌های صاعقه، F4، F5، میگ 29 و سوخوی 24  و هواپیمایی C130 با حجم گسترده و تعداد زیادی سورتی پرواز در عملیات‌های روزانه و شبانه بار دیگر توان رزمی و آمادگی بالای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول