اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 شهریور ماه سال جاری انجام می‎شود:

آغاز مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ نونهالان در گرگان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس رومیزی گلستان گفت: مسابقات تنیس رومیزی قهرمانی نونهالان کشور از 25 تا 27 شهریور ماه در سالن آزادی گرگان برگزار می شود.

آغاز مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ نونهالان در گرگان
سید نادر شیخی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این دوره از رقابت‎ها با حضور 100 بازیکن از سراسر کشور به میزبان هیئت تنیس رومیزی استان گلستان برپا خواهد شد.
وی در مورد اسکان بازیکنان اضافه کرد: جهت اسکان میهمانان از دیگر استان‎ها، خوابگاه سما را تدارک دیده‎ایم که بالغ بر 50 میلیون ریال هزینه در بر دارد.
دبیر هیئت تنیس استان گلستان ضمن اشاره به پیشینه درخشان هیئت تنیس رومیزی استان گلستان تاکید کرد: این هیئت به مدت شش سال متوالی در سطح کشور به عنوان هیئت برتر انتخاب شده است و این در حالی است که هم اکنون شاهد نوعی بی‎مهری و کم‎لطفی برخی از مسئولان در سطح استان هستیم.
وی در گلایه از برخی ارگان‎های دولتی که تنها چهار رشته ورزشی اسکواش، هاکی، بسکتبال و کبدی را قطب ورزش استان می‎دانند، گفت: در رشته تنیس رومیزی بیشترین تعداد تیم ملی بانوان را استان گلستان تشکیل می‎دهند، همچنین چندین سال متوالی تیم تنیس رومیزی بانوان استان گلستان حائز مقام اول شدند و عدم توجه به این رشته ورزشی با چنین سابقه درخشان و بازیکنان حرفه‎ای، اندکی کم‎لطفی محسوب می‎شود.
وی یادآور شد: هیئت تنیس رومیزی استان گلستان در ارتباط با اداره تربیت بدنی گرگان و استان هیچ گونه مشکلی تاکنون نداشته، اما اینگونه گلایه‎ها شامل برخی مسئولان سازمان‎ها و ارگان‎های دولتی می‎شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول