اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای کردستان خبر داد:

سرمایه‌گذاری برای کاهش هدررفت آب در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای کردستان گفت: برای کاهش هدررفت آب و استفاده بهینه از این منابع، سرمایه‌گذاری و اقدامات موثری در استان انجام شده است.

سرمایه‌گذاری برای کاهش هدررفت آب در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهین پاکروح صبح امروز در نخستین جلسه شورای انسجام‌بخشی مدیران وزارت نیرو در کردستان، ضمن تشریح وضعیت موجود آب استان و طرح‌های در دست احداث سدسازی و انتقال آب و نیروگاه‌های برق آبی، گفت: با سرمایه‌گذاری مناسب در زمینه آب و کاهش هدررفت منابع آبی شاهد حاشیه امنیتی مناسبی در زمینه آب و برق در استان خواهیم بود.
پاکروح همچنین پروژه آبرسانی به شهر قروه و اختصاص آب حوزه قزل‌اوزن به استان که اعتباری نزدیک به 100 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است را از دیگر پروژه‌های قابل توجه آینده این شرکت اعلام کرد.
رحمان رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هم ضمن برشمردن پروژه‌های مجتمع شیوه ده، مجتمع اوباتو و سنته به عنوان پروژه‌های مهم آینده این شرکت، از ارتقای قابل ملاحظه رتبه این شرکت در ارزیابی‌های استانی و کشوری در زمینه خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.
صادق ارشدی، مدیر امور انتقال برق استان پروژه احداث خط و پست 400 کیلو ولت در منطقه را در زمینه صادرات انرژی برق و پایداری شبکه حائز اهمیت دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن آن تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز بازسازی شبکه فاضلاب شهری را از جمله پروژه‌های مهم و هزینه‌بر این شرکت از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان اعلام کرد که در مطرح شد و اظهار امیدواری نمود با تسریع در جذب اعتبارات این پروژه  روند اجرای آن شتاب بیشتری بگیرد.
علیرضا تخت‌شاهی با اشاره به اهمیت مسکن مهر در تامین مسکن اقشار کم درآمد، خواستار تامین اعتبارات بیشتر از سوی استانداری برای اجرایی شدن تعهدات شرکت آب و فاضلاب شهری در این زمینه شد.
مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی کردستان  نیز در ادامه این جلسه با اشاره به پروژه‌های مصوب نیروگاه در سفر اول هیئت دولت، از وارد مدار شدن سیکل بخار این نیروگاه تا پایان سال جاری خبر داد.
مجید رحیمی‌فر عنوان کرد: واحدهای 1 و 2 گازی نیروگاه سنندج در سال 84 و واحدهای 3 و 4 در سال 85 افتتاح شده است.
وی در ادامه افزود: انرژی تولیدی نیروگاه با سطح ولتاژ 230 کیلو ولت از طریق شش خط به پست‌های 230 کیلو ولت سنندج، 230 کیلو ولت دیواندره و 230 کیلو ولت شهید چمران کرمانشاه متصل است و امیدواریم به منظور افزایش قدرت انتقال انرژی تولیدی، در آینده نزدیک این پست‌های نیروگاهی از شش خط به 12 خط افزایش یابند.
در پایان این جلسه بر لزوم تقویت و شناساندن شورا تاکید و خواستار  برگزاری جلسات با مقامات ارشد استانی به منظور حل مشکلات صنعت آب و برق  و همچنین برگزاری جلسات مستمر شورا شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول