اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم خبر داد:

پرداخت عوارض افاغنه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم از قول مساعد مدیر کل اتباع بیگانه استانداری مبنی بر پرداخت عوارض افاغنه ساکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

پرداخت عوارض افاغنه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای اسلامی استان که با حضور وزیری مدیر کل اتباع بیگانه استانداری قم برگزار شد، وی در خصوص پرداخت عوارض اتباع بیگانه ساکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم به شهرداری و دهیاری‌ها قول مساعد داد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اتباع بیگانه به خصوص افاغنه در شهرهای کوچک و روستاهای استان ساکن هستند و از امکانات این مناطق استفاده می‌کنند، این افراد باید عوارض خود را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت کرده که تا کنون این اتفاق رخ نداده و اتباع بیگانه عوارض خود را به شهرداری قم پرداخت کرده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان قم تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در جلسه اخیر شورای اسلامی استان از مدیر کل اتباع بیگانه استانداری قم دعوت به عمل آمد و وی نیز توضیحاتی در خصوص چگونگی اخذ عوارض از اتباع بیگانه ارائه کرد و با صحبت‌هایی که در این جلسه صورت گرفت، مقرر شد از این پس عوارض افاغنه ساکن در شهرهای کوچک و روستاها به شهرداری و دهیاری‌های همان محل پرداخت شود.
قاسمی ورجانی افزود: مدیر کل اتباع بیگانه استانداری قم همچنین تاکید کرد که عوارضی که تا کنون از اتباع بیگانه ساکن در شهرهای کوچک و روستاهای قم نیز دریافت شده به شهرداری و دهیاری‌های استان بازگردانده می‌شود.
نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان آمار اتباع بیگانه ساکن در شهرهای کوچک و روستاها را به بخشداری ارائه داده و بخشداری‌ها نیز این آمار را در اختیار شورای اسلامی شهرستان قم قرار دهند تا بر اساس آن عوارض اتباع بیگانه دریافت شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول