اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید در قزوین صورت می گیرد؛

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه آزاد قزوین

خبرگزاری فارس: در سال تحصیلی 91-90 سه مرکز دانشگاه آزاد در ضیا آباد، خرمدشت و اسفرورین بدون کنکور دانشجو میپذیرد.

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه آزاد قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، رئیس دانشگاه آزاد مرکز  ضیا آباد بیان کرد: با توجه به تازه تأسیس بودن این مرکز و اخذ مجوز از سازمان مرکزی در سال تحصیلی 91-90 اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی پیوسته در رشته‌های کامپیوتر نرم‌افزار، تربیت بدنی، الکتروتکنیک و مکانیک خودرو خواهیم کرد.
حمید طاهری بشارت عنوان کرد: علاقمندان تحصیل در رشته‌های فوق می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به ساختمان اداری دانشگاه آزاد مرکز ضیا آباد مراجعه و نسبت به ثبت نام  اقدام کنند.
وی عنوان کرد: به منظور جلب رضایت اساتید و دانشجویان، تمامی امکانات آموزشی را مهیا کرده و پیگیر اخذ مجوز راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی جدید فراخور نیاز منطقه هستیم.
بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه آزاد مرکز خرمدشت نیز اظهار کرد: با توجه به تازه تأسیس بودن این مرکز دانشگاهی و پیگیری‌های به عمل آمده با موافقت مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کاردانی پیوسته خواهیم کرد تا علاقمندان به تحصیل و آموزش در منطقه بتوانند در زادگاهشان به فراگیری علم بپردازند.
مجید رحمانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه فضای آموزشی لازم در اختیار این مرکز قرار گرفته و دانشجویان گرامی می‌توانند در رشته‌های تحصیلی حسابداری، نقشه‌کشی معماری، تربیت بدنی، گرافیک، ساخت و تولید، مکانیک خودرو و الکتروتکنیک ثبت نام و به ادامه تحصیل بپردازند.
وی اعلام کرد: آنچه مسلم است تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای رفاه حال اساتید و دانشجویان به کار خواهیم بست و مجدانه پیگیر اخذ مجوز از سازمان مرکزی به منظور راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقاطع بالاتر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه آزاد مرکز خرمدشت اضافه کرد: با توجه به اهداء زمین از سوی خیرین محترم شهر، کار ساخت و ساز فضاهای آموزشی و اداری را پس از سپری کردن مراحل قانونی و اداری در برنامه‌های خود خواهیم داشت تا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این مرکز دانشگاهی باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد مرکز اسفرورین گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن این مرکز و اخذ مجوز از سازمان مرکزی در سال تحصیلی 91-90 اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی پیوسته در رشته‌های کامپیوتر نرم‌افزار، معماری نقشه‌کشی، الکتروتکنیک، مکانیک تعمیرات نیروگاه، مهندسی عمران روستایی و مدیریت بازرگانی خواهیم کرد.
حسن باقری تصریح کرد: علاقمندان تحصیل در رشته‌های فوق می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به ساختمان اداری دانشگاه آزاد این مرکز مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در این راستا تمامی امکانات آموزشی را مهیا کرده و پیگیر اخذ مجوز راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی جدید فراخور نیاز منطقه هستیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول