اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

احیای مکتب‌خانه‌‌ قرآنی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از احیای مکتب‌خانه‌ قرآنی در مازندران خبر داد که سازو کار آن در نشست بعدی شورای قرآن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

احیای مکتب‌خانه‌‌ قرآنی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست اجرایی برنامه‌های ستاد طرح تحول اجتماعی در استانداری مازندران از اجرای سه طرح مهم اجتماعی در مازندران خبر داد.
وی از اجرای شبکه تبلیغی مدارس، پیک مهر و احیای مکتب‌خانه‌های قرآنی در سراسر استان به عنوان سه طرح تحول اجتماعی در استان یاد کرد و اظهار داشت: طرح تحول اجتماعی پیک مهر به منظور ارتقای فرهنگ کتابخانه‌ای در شبکه حمل و نقل و فرصت‌های در انتظار با مسئولیت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران اجرایی می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه این طرح از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان شکل می‌گیرد، یادآور شد: اجرای طرح تحول اجتماعی مورد تاکید حوزه معاونت سیاسی در استانداری مازندران است.
وی به دومین طرح تحول اجتماعی استان اشاره کرد و ابراز داشت: شبکه تبلیغی مدارس به منظور اعزام 99 طلبه به مدارس استان برای انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و حوزه‌های علمیه اجرایی می‌شود.
ابراهیمی اضافه کرد: این طرح با مسئولیت آموزش و پرورش استان مازندران انجام می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به سومین برنامه طرح تحول اجتماعی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: کلیات طرح احیای مکتب‌خانه‌های قرآنی در این ستاد به تصویب رسید و قرار است در جلسه شورای قرآنی استان چگونگی اجرای این طرح مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با هماهنگی ارشاد مازندران و سایر دستگاه‌های اجرایی با مسئولیت سازمان تبلیغات عملیاتی می‌شود.
انتهای پیام/ل30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول