اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

قهرمانی تیم آمادگی جسمانی خراسان‌رضوی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تیم آمادگی جسمانی دانش‌آموزان خراسان رضوی قهرمان کشور شد.

قهرمانی تیم آمادگی جسمانی خراسان‌رضوی در کشور
سیدعباس میرسیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تیم آمادگی جسمانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه خراسان رضوی در بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی پسران مدارس کشور به مقام قهرمانی دست یافت.
میرسیستانی افزود: این مسابقات که به میزبانی استان مازندران شهرستان رامسر برگزار شد توانست با کسب 17 هزار و 239 امتیاز به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: مسابقات که با حضور 15 تیم و 120 ورزشکار به مدت سه روز برگزار شد، تیم‌های کرمانشاه و فارس به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
میرسیستانی گفت: یاسین فسنقری از تیم خراسان رضوی توانست با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت‌ها را از آن خود کند.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان افزود: مسابقات ورزشی کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گرامیداشت ماه مبارک رمضان از 3 تا 7 شهریورماه سال جاری برگزار میشود.
میرسیستانی گفت: این مسابقات در رشته‌های تنیس روی میز، والیبال و تیراندازی انجام میشود و تیم‌هایی از حوزه‌های مختلف اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با یکدیگر به رقابت میپردازند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول