اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پرورش اندام استان اصفهان:

نتایج رقابت‌های پرورش اندام اصفهان اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: نتایج رقابت‌های شهریورماه پرورش اندام باشگاه‌های استان اصفهان اعلام شد.

نتایج رقابت‌های پرورش اندام اصفهان اعلام شد
محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان اصفهان در سالن ورزشی رسالت و با حضور 70 ورزشکار برگزار شد.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های پرورش اندام شهریور ماه، 15 تیم شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این رقابت‌ها در روز جمعه برگزار شد.
دبیر هیئت پرورش اندام استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های تیمی پرورش اندام باشگاه‌های استان اصفهان، باشگاه بدن‌سازی مردان طلایی از شهرستان اصفهان با 41 امتیاز رتبه نخست، شرکت مهندسی محکم کار با 28 امتیاز مقام دوم و باشگاه مردان آهنین با 23 امتیاز رتبه سوم را از آن خود کردند و در عین حال باید یادآوری شد که هر سه گروه ذکر شده در رده سنی پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی در مورد رده سنی بزرگسالان رقابت‌های پرورش اندام باشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مسابقات نیز شرکت مهندسی محکم کار با 137 امتیاز توانست موفق به کسب مقام نخست شود، اضافه کرد: باشگاه‌ مردان طلایی با 125 امتیاز و باشگاه امیر کبیر با 47 امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.
دهقان با بیان اینکه هیئت پرورش اندام استان اصفهان تصمیم به اهدای مدال و حکم در رقابت‌های پرورش اندام باشگاه‌های استان اصفهان را داشت گفت: شرکت ورزشکاران به صورت آزاد در این مسابقات مقدور نبود.
وی اظهار داشت: به تیم‌های نخست تا سوم رقابت‌های باشگاه‌های پرورش اندام استان اصفهان در هر دو رده جام و حکم قهرمانی اهدا شد.
دبیر هیئت پرورش اندام استان اصفهان افزود: علاوه بر مدال و حکم قهرمانی لباس و وسایل مخصوص پرورش اندام نیز در اختیار قهرمانان قرار گرفت.
وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت پرورش اندام استان اصفهان اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری رقابت‌های مچ اندازی، مسابقات قوی‌ترین مردان و همچنین رقابت‌های دید لیفت را پیش رو داریم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول