اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس مازندران:

بوکسورهای مازندران سالن اختصاصی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس مازندران درباره مهم‌ترین مشکل حال حاضر علاقمندان به این رشته در استان تاکید کرد: داشتن یک سالن اختصاصی آرزوی ورزشکاران به این ورزش در مازندران است.

بوکسورهای مازندران سالن اختصاصی ندارند
حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور تیم منتخب مازندران در مسابقات قهرمانی کشور مسابقات انتخابی مختلف برگزار کردیم تا بهترین‌های مسابقات انتخابی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.
وی گفت: در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که اواخر هفته جاری در یاسوج برگزار می‌شود تیم منتخب مازندران با سهمیه کامل و 10 بوکسور اعزام شد.
رئیس هیئت بوکس مازندران تصریح کرد: با توجه به مشکلات فراوانی که در زمینه جذب اسپانسر و حامی مالی داریم، ورزشکاران استان با کمترین امکانات به این رقابت‌ها رهسپار شدند.
این مسئول گفت: در کنار مشکلات تیم مازندران بار دیگر مدعی قهرمانی این مسابقات است و در هر وزن بوکسورهای مازندرانی با تعصب و غیرت خود به روی رینگ می‌روند.
جعفری با انتقاد از فدراسیون بوکس و اینکه در یک سال و نیم اخیر فدراسیون ریالی هم به هیئت استان کمک نکرد، افزود: در این مدت فقط اداره کل ورزش و جوانان حدود 2 میلیون تومان به هیئت کمک کرد.
رئیس هیئت بوکس مازندران درباره مهم‌ترین مشکل حال حاضر علاقمندان به این رشته در استان تاکید کرد: داشتن یک سالن اختصاصی آرزوی ورزشکاران به این ورزش در سراسر استان است که از داشتن یک سالن استاندارد از غرب تا شرق استان محروم هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل نداشتن سالن مجهز برای هیئت استان افت دارد که در زیر سکوهای ورزشگاه شهید متقی ساری مسابقات انتخابی و اردوی‌های مختلف را برگزار کند.
این مسئول اذعان داشت: در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در یاسوج هومن طغانی، سید ابراهیم احمدی، سید دانیال موسوی، پوریا خداوردی، محمد باقریان، حمید اقبال پور، سالار طهماسبی، محسن قاهری، محمد عطایی و سینا زارع مقدم به عنوان تیم منتخب بوکس مازندران با سرمربیگری حسین روحی به مصاف حریفان روی رینگ می‌روند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول