اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌شجونی:

اختلاف بین مسئولان زمینه اختلاس اخیر را فراهم ساخت

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اختلاس 3 هزار میلیاردی از بانک صادرات را موجب تأسف خواند و گفت: ‌اختلاف و تفرقه بین مسئولان زمینه آشفتگی و دزدی فرصت‌طلبان را فراهم ساخت.

اختلاف بین مسئولان زمینه اختلاس اخیر را فراهم ساخت
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ جعفر شجونی ظهر امروز در همایش "ترجمان هویت انقلاب اسلامی" در دانشگاه کاشان اعضای جبهه پایداری را پاک و خوشنام خواند و اظهار داشت: اختلاف فعلی بین آنها در تأیید آقایان هاشمی‌رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی هستند که نمی‌توان آنها را اصولگرا ندانست و در واقع اختلافی در جبهه پایداری وجود ندارد.
وی با انتقاد از سوء‌استفاده از بودجه 150 هزار میلیاردی فرهنگی ریاست‌ جمهوری افزود: در هر دولتی در طول انقلاب اسلامی زمینه تولد و ظهور افراد ناهمگون و ناشایست فراهم شده که از آن جمله می‌توان به کارگزاران سازندگی، اصلاحات و جریان انحرافی اشاره کرد.
وی با رد امکان حضور مشایی در انتخابات آتی تصریح کرد: با توجه به سخنان و موضع‌گیری‌های ناصحیح و بیهوده مشایی در صورتی ایشان می‌تواند حضور داشته باشد که شورای نگهبان، بسیج و سپاه و خانواده شهدا وجود نداشته باشند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به 11 روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: سیاست‌ جمهوری اسلامی در مورد رئیس‌ جمهور تعمیر و نگهداری است نه تعویض، چرا که ایشان خیانت نکرده اما تسلیم در برابر ولایت فقیه آن گونه که در قرآن آمده از ایشان سرنزده‌ است که برای ایشان امتیاز منفی است.
به گفته وی رئیس‌جمهوری پس از این مدت خانه‌نشینی در حالی که همگان منتظر پاسخگویی ایشان بودند در سخنانی فصیح به تشریح ولایت‌فقیه پرداخت.
شجونی سقف دین را استوار بر چهار پایه عبادات، اخلاقیات، معاملات و سیاسیات دانست و تأکید کرد: افراد صاحب خرد و شعور با سیاست قهر نمی‌کنند.
وی با انتقاد از سخنان صادق زیبا کلام در دانشگاه شیراز اظهار داشت: دشمنان با درک از جایگاه و اهمیت زنان جامعه و روحانیون تمام تلاش خود را در ضربه زدن به این دو قشر به کار می‌برند که هوشیاری نسل جوان را می‌طلبد.
وی با اشاره به خیانت‌های زمامداران ستمگر در طول تاریخ اسلام یادآور شد: هیچ دینی به میزان اسلام از داشتن زمامداران خائن، وطن‌فروش و دین فروش مانند حسنی مبارک، صدام رنج نبرده ‌است.
با بیان روایتی از رسول‌اکرم‌(ص) یادآور شد: بی‌اعتنایی برخی از مسئولان به آرمان‌های شهدا موجب خسران و زیانکاری آنها در روز عقبی شده و باید در روز رستاخیز پاسخگو باشند.
وی با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه، ظلم به مردم، تعدی به بیت‌المال، فامیل‌بازی و رشوه را از آفت‌های نظام و حکومت‌ها نام برد و گفت: مردم در شرایط کنونی هوشیار هستند و به خوبی افراد و سابقه آنها را می‌شناسند و باید با بهره‌گیری از این شناخت و انتخاب آگاهانه در انتخابات زمینه این آفت‌ها را بخشکانند.
وی اختلاس 3 هزار میلیاردی از بانک صادرات را موجب تأسف خواند و افزود: در شرایط اختلاف و تفرقه بین مسئولان زمینه آشفتگی و دزدی فرصت‌طلبان فراهم می‌شود که هوشیاری بیشتر مسئولان و متولیان امر را می‌طلبد.
وی با تأکید بر این نکته که جوانان باید به گونه‌ای ساخته شوند که در دو دوره جنگ و صلح مفید باشند از آنها خواست با بیداری و هوشیاری اسلامی و شناخت از شرایط و اوضاع سیاسی حضوری آگاهانه در صحنه به ویژه در انتخابات آینده داشته باشند.
‌انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول