اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تهران:

عمده امور احداث مصلای پردیس انجام شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از انجام عمده امور اجرایی احداث مصلای شهر پردیس خبر داد.

عمده امور احداث مصلای پردیس انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود مصلحی‏شاد پیش از ظهر امروز در آیین تودیع امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی که با حضور فرماندار تهران، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم در مسجد جامع بومهن برگزار شد، اظهار داشت: این طرح در سایه پیگیری‏های مستمر امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی اجرایی شده است.
وی با قدرانی از تلاش‏های امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، خاطرنشان کرد: حضور حجت‏الاسلام محمدرضا اسماعیلی به عنوان پدر معنوی منطقه سبب برکات بسیاری در چند سال اخیر بود.
مصلحی‏شاد با اشاره به برخی ویژگی‏های اخلاقی امام جمعه منطقه عنوان کرد: ولایت‏مداری و مردم‏داری دو ویژگی شاخص اخلاقی امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی محسوب می‏شود.
بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: حرکت بر مدار فرامین رهبر معظم انقلاب و کوشش در مسیر خدمت‏رسانی به مردم شریف، ولایی، شهیدپرور و انقلابی بخش‏های مرکزی تهران و رودهن توسط امام جمعه این مناطق موجب شد تا بخش عمده‏ای از کاستی‏های موجود رفع شود.
وی روحانیت را حلقه اتصال مردم و مسئولان خواند و افزود: ائمه جمعه در تمام مناطق این مرز و بوم اسلامی به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان نقش بارزی در پیشبرد اهداف عالیه نظام دارند.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی نیز به عنوان نماینده مقام معظم رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای در تمام امور فصل‏الخطاب مباحث مختلف بودند.
بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: موید نزدیکی مردم و امام جمعه در بخش‏های مرکزی تهران و رودهن مراسم امروز با حضور جمع کثیری از مردم است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول