اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد؛

تشدید اقدامات ترافیکی برای ایمنی دانش‌آموزان مشهدی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اقدامات اقدامات ترافیکی برای ایمنی دانش‌آموزان مشهدی تشدید می‌شود.

تشدید اقدامات ترافیکی برای ایمنی دانش‌آموزان مشهدی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، سیدمهدی امامی میبدی در تشریح اقدامات لازم ترافیکی برای ایمنی دانش‌آموزان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس و ضرورت ایمنی دانش‌آموزان در مسیر خانه به مدرسه، اقدامات ایمنی ترافیکی افزایش می‌یابد.
وی افزود: در همین راستا می‌توان به ارائه طرح‌های ترافیکی، نصب انواع تابلوهای اطلاعاتی، انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اجرای خط‌کشی عابر پیاده در معابر شهری و در مقابل مدارس در مناطق حادثه خیز، بهینه سازی و زمان‌بندی سیستم‌های فرماندهی در سطح شهر اشاره کرد.
امامی درباره بهینه‌سازی زمانبندی سیستم‌های فرماندهی گفت: با شروع فصل مدارس و تغییر ساعات اوج ترافیک در تقاطع‌های مجهز به سیستم فرماندهی با شبیه سازی و بررسی‌های صورت گرفته، مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد اقدام به تنظیم زمان‌بندی تقاطع‌های فرماندهی کرده است.
وی از خط‌کشی‌ معابر جلوی مدارس در قبل از شروع فصل تحصیلی خبر داد و گفت: در این راستا در جلو درب ورودی بیش از 100مدرسه حادثه‌خیز در مشهد خط‌کشی عابر پیاده انجام شده است.
امامی همچنین نصب تابلوهای اطلاع رسانی محل عبور دانش‌آموزان در خیابان‌های نزدیک مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده سازمان در راستای افزایش ایمنی تردد دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد.
امامی گفت: امیدواریم با ایجاد تسهیلات ترافیکی و انجام اقدامات لازم در ابتدای سال تحصیلی بتوانیم راحتی و آسایش دانش‌آموزان را فراهم آوریم.
وی تصریح کرد: هم اکنون مسئله ترافیک به عنوان چالشی بزرگ برای مردم و مسئولان مطرح است و تاثیرات منفی خود را در ابعاد مختلف اجتماعی برجای می‌گذارد؛ بنابراین برنامه‌ریزی برای کاهش آن نقش عظیمی در مدیریت شهری ایفا می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول