اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری فارس نتیجه داد؛

دانشگاه پرستاری آمل رسما واگذار شد

خبرگزاری فارس: مسئول عودت دانشکده پرستاری آمل از اتمام واگذاری دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

دانشگاه پرستاری آمل رسما واگذار شد
بهزاد جوادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه خبر خبرگزاری فارس در اتمام واگذاری دانشکده پرستاری آمل نقش مهمی داشته، اظهار داشت: پس از خبر در ابهام بودن واگذاری دانشکده پرستاری و مامایی آمل با دستور صریح استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران این امر سرعت بسیار بیشتری به خود گرفت.
وی با بیان اینکه فرماندار آمل نیز از ابتدا با تشکیل جلسات و نامه‌نگاری‌های استانی اصرار به مستقل شدن این مجموعه از دانشگاه علوم پزشکی بابل داشت، گفت: مستقل شدن این دانشگاه پس از 17 سال موجب منظم شدن و پیشرفت این دانشگاه خواهد داشت.
مسئول عودت دانشکده پرستاری آمل با اعلام اینکه هم اکنون تمام مدارک و موضوع‌های مرتبط با دانشگاه پرستاری آمل به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران واگذار شده، افزود: هم اکنون سر درب ورودی این دانشکده تغییر یافته و از سال‌ جاری نیز به نام دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشجو پذیرش می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در 26/10/89 به استناد مصوبه دویست و هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم ‌پزشکی کشور مجوز تاسیس دانشکده پیراپزشکی آمل صادر شده و براساس این مصوبه دانشگاه علوم پزشکی بابل موظف شده مراحل عودت دانشکده پرستاری آمل را به دانشگاه مازندران فراهم کند.
جوادیان در پایان اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون از این دستور وزارتخانه به امضای تمام معاونان مرتبط وزیر و مسئولان این وزارتخانه رسیده بود امتناع می‌کرد که با پیگیری‌های استانی این امر محقق شده است.
 انتهای‌ پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول