اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جایزه بین‌المللی کتاب پرستاری اهدا شد

خبرگزاری فارس: هئیت داوران جایزه بین المللی کتاب پرستاری 2011 با معرفی کتاب « ساختار درمانی مبتنی بر دانش کاربردی پرستاری» برنده این دروه خود را انتخاب و معرفی کرد.

جایزه بین‌المللی کتاب پرستاری اهدا شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت دانشگاه اولتسر، امسال کتاب «ساختار درمانی مبتنی بر دانش کاربردی پرستاری» به قلم پروفسور «برندان مک کورمک» موفق شد جایزه این دوره از کتاب پرستاری جهان را به نام خود کند.

به گفته رئیس هئیت داوران این جایزه، کتاب «ساختار درمانی مبتنی بر دانش کاربردی پرستاری» یکی از موفق‌ترین و برترین کتاب‌های ارائه شده به دبیرخانه این جایزه است که منبعی ارزشمند و غنی برای پرستاران و حتی متخصصان حوزه بهداشت شناخته می‌شود.
پ
روفسور «برندان مک کورمک» مدرس دانشگاه این جایزه را به تازگی از سوی انجمن پرستاری بین‌المللی «سیگما» دریافت کرده است.
وی پس از دریافت این جایزه گفت:  این اثر حاصل سالها تلاش و مطالعه من در حوزه پرستاری است و اینکه امروز این اثر شایسته دریافت جایزه شده است برایم بسیار اهمیت دارم.
 «مک کورمک» در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که در این اثر و در بخش‌های مختلف آن درباره سیستم‌های تصمیم‌گیری، پرستاری تخصصی کودکان و سالمندان، مراقبت‌های بهداشتی مطالبی را در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

جایزه کتاب پرستاری یکی از جوایز معتبر جهانی برای آثار منتشر شده در حوزه پرستاری است که هر 2 سال یک بار برترین آثار منتشر شده در این حوزه را به مخاطبان ارائه می‌کند.
این جایزه امسال کتاب «ساختار درمانی مبتنی بر دانش کاربردی پرستاری» به قلم پروفسور «برندان مک کورمک» را به عنوان برترین اثر ارائه شده به دبیرخانه این جایزه انتخاب کرده است.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول