اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک آذربایجان غربی:

تعداد داوران ایروبیک در آذربایجان غربی کافی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک آذربایجان غربی گفت: تعداد داوران ایروبیک در آذربایجان غربی کافی نیست که با تشکیل کلاس‌های داوری سعی در رفع این مشکل هستیم.

تعداد داوران ایروبیک در آذربایجان غربی کافی نیست
علی‌اکبر حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به ساختار رشته ایروبیک فاقد سالن‌های تخصصی و موانع در استان هستیم که براساس زیرساخت‌ها، تاسیسات تخصصی و سالن‌های چندمنظوره درخواست‌های متعددی به فدراسیون شده است که امیدواریم در اسرع وقت تحقق یابد.
وی با اشاره به فعالیت‌های هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک در سال 90 افزود: حضور در منزل سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمندان و اجرای برنامه‌های مفرح و حرکات هیپهاپ، برگزاری مسابقات مختلف برای کودکان گروه سنی پنج تا شش سال در روز جهانی کودک، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی به مناسبت روز جهانی آمادگی جسمانی و ایروبیک و برگزاری همایش به همین مناسبت و برگزاری مسابقه انتفاضه به منظور گرامیداشت دهه کرامت از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال جاری هستند.
حاتمی اضافه کرد: آمادگی جسمانی و ایروبیک ورزش جوان‌پسند و پر از شور و نشاط است که با حرکات روتین سبب هیجان، جذابیت و خلاقیت می‌شود.
وی با اشاره به این مهم که آمادگی جسمانی مادر ورزش‌ها است و ایروبیک در جامعه نشاط ایجاد می‌کند، افزود: چشم‌انداز ما ارتقای سلامت جامعه است و از دیدگاه ما مخاطب گروه سنی خاصی نیست.
حاتمی با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت در رشته ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک اظهار داشت: این رشته ورزشی مفرح به شدت مورد توجه و علاقه خانواده‌ها و بانوان در سطح کشور بوده و به عنوان ورزشی موثر در ارائه شادابی و سلامتی، جایگاه ویژه خود را در جامعه به دست آورده است.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به نقش ورزش در شادابی و سلامت روح و جسم انسان به ویژه بانوان و دختران جوان که در سنین مختلف نیاز به ورزش دارند، توجه و برنامه‌ریزی برای این قشر ضروری است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول