اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس:

وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس یک ضرورت جدی محسوب می‌شود.

وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس ضرورت دارد
سید جلال فیاضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به حضور اصولگرایان در عرصه‌های خدمت در سال‌های گذشته و آثار مثبت این مسئله و همچنین توجه به سلایق گوناگون اصولگرایان، موضوع 8+7 به عنوان یک ساختار هماهنگی در جهت ایجاد وفاق مطرح شده است.
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: نظر به اینکه 8+7با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی تشکیل می‌شود و همه جناح‌های اصولگرایی آن را قبول دارند، این مدل قطعا خواهد توانست زمینه‌های همگرایی جبهه‌های مختلف اصولگرایان را فراهم کند.
وی افزود: ولی در درون اصولگرایان نیز گروه‌هایی هستند که هنوز به طور کامل به این مدل نپیوستند و باید با پرهیز از حاشیه سازی و با ایجاد جلسات گفت‌وگوی سازنده و بدون حاشیه برای رسیدن به یک نقطه‌نظر مشترک تلاش کرد.
فیاضی ادامه داد: در این صورت است که این ساختار می‌تواند در ایجاد وحدت بین اصولگرایان موفق عمل کند و در نهایت به وحدت ملی بیانجامد.
وی که از واژه دوم خرداد به جای اصلاح‌طلب استفاده کرد گفت: ورود این جریان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است و باید زمینه‌های حضور این جریان در انتخابات فراهم شود.
مدیرمسئول روزنامه شهرآرا اظهار داشت: آنچه که مشخص است این است که گروه‌هایی که در جریان فتنه و یا ارتباط با جریانات خارج از مرزهای کشور، مرزبندی آشکار نداشته‌اند امکان ورود به صحنه انتخابات را ندارند و خود مردم نیز گرایشی به آنها نشان نمی‌دهند بنابر این در عرصه انتخابات اقبالی ندارند. 
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: ولی لایه‌های دیگری از این جریانات موسوم به اصلاح‌طلب وجود دارد که ضمن مرزبندی مشخص با جریانات فتنه و غیره می‌توانند در فضای سالم انتخاباتی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیاردی و احتمال وجود ارتباط بین این اختلاس و جریان انحرافی گفت: بنده تا کنون هیچ شواهد و قرائنی مبنی بر اینکه این اختلاس پشتوانه سیاسی دارد ندیده‌ام و از مجموعه شواهد موجود، هیچ‌گونه ارتباط سیاسی بین آنها قلمداد نمی‌شود.
فیاضی که این اختلاس را حاصل ساختار نظام بانکی کشور دانست اظهار داشت: ساختار نظام بانکی کشور به گونه‌ای ست که در آن افراد می‌توانند در انتقال وجوه اقداماتی انجام دهند که  امکان سو استفاده از این نظام را ایجاد می‌کند. 
مشاور کمیسیون فرهنگی مجلس این اختلاس را تلنگری به دولت در جهت اصلاح ساختار نظام بانکی کشور خواند گفت: امیدوارم این اختلاس در طرح اصلاح ساختار نظام بانکی کشور سبب تعجیل شود تا اعتماد مردم را به این نظام بانکی جلب کرده و موجبات بدبینی به این ساختار را از میان بردارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول