اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

قاضی‌پور در گفت‌وگو با فارس:

ضدانقلاب به خون آذربایجان تشنه است/آذریها رسانه‌های فتنه‌گر را مأیوس میکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مردم آذربایجان خوب می‌دانند که آمریکا و انگلیس دشمنان اصلی مردم تبریز، ارومیه و اردبیل هستند، گفت: ضدانقلاب به خون آذربایجان تشنه است.

ضدانقلاب به خون آذربایجان تشنه است/آذریها رسانه‌های فتنه‌گر را مأیوس میکنند
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه جریان ضد انقلاب تلاش می‌کند ماجرای دریاچه ارومیه را به چالشی امنیتی برای کشور تبدیل کند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، آنچه مسلم شده حکایت از دشمنی ضد انقلاب با مردم آذربایجان دارد؛ ما و همه مردم آذربایجان مطمئن هستیم که ضدانقلاب به خون آذربایجان تشنه است.

وی با بیان اینکه آذربایجانی‌ها به توطئه‌ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی آگاه هستند، افزود: مردم انقلابی آذربایجان خوب می‌دانند که آمریکا و انگلیس دشمن اصلی مردم تبریز، ارومیه و اردبیل هستند.

قاضی‌پور با بیان اینکه فراخوان ضدانقلاب برای تجمع در ارومیه با هوشیاری مردم، همانند دیگر توطئه‌های دشمن ناکام خواهد ماند، خاطرنشان کرد: مشکل دریاچه ارومیه توسط نمایندگان مجلس حل‌وفصل خواهد شد و سیاهی برای رسانه‌های ضدانقلاب باقی خواهد ماند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مشکل دریاچه ارومیه کاملاً داخلی است و باید توسط کسانی حل وفصل شود که دل در گرو انقلاب اسلامی و ملت ایران دارند، گفت: رسانه‌های ضدانقلاب و همیشه‌دروغگو از جمله‌‌ بی‌بی‌سی که ذره‌ای برای مردم تبریز و ارومیه ارزش قائل نیستند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران خودشان را حامی آذربایجان معرفی می‌کند در حالی در نفرت آذربایجانی‌ها از ضدانقلاب هیچ تردیدی وجود ندارد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر رسانه‌های فتنه‌گر برای ایجاد چالش امنیتی در آذربایجان، تأکید کرد: آذریها رسانه‌های فتنه‌گر را مأیوس میکنند.

قاضی‌پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی فراموش ‌کرده‌اند که آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌قدم بوده و جوانان خود را در این راه به اسلام هدیه داده است، گفت: بنا داریم همراه با سایر نمایندگان ارومیه و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، مشکل آب دریاچه ارومیه را برطرف کنیم و انشاالله این مشکل در آینده‌ نزدیک حل‌وفصل خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان با بیان اینکه قصد دارد جمله‌ای را به زبان آذری خطاب به رسانه‌های ضدانقلاب بگوید، تصریح کرد: سیز آذربایجانی مردمین تانیمیسز، ترک جماعت باغیرتدی. هیچ وقت آذربایجان انقلابدن آیرلمیاز چون آذربایجانیلار اسلام و انقلابا ارادتی وار. (شما مردم آذربایجان را نمیشناسید، آذری‌زبان‌ها با غیرت‌‌هستند. آذربایجان از انقلاب جدا نخواهد شد چرا که آنها به انقلاب و اسلام ارادت دارند.)
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول