اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس:

انجام عملیات عمرانی در حوزه استان‌ها دلیل تملک حریم نیست

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: انجام عملیات عمرانی در حوزه استان‌های دیگر دلیل بر تملک حریم آن استان نیست.

انجام عملیات عمرانی در حوزه استان‌ها دلیل تملک حریم نیست
سید علی‌اکبر طاهایی در حاشیه سفر به بخش لاریجان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به گازرسانی بخش کوهستانی این شهرستان اظهار داشت: به دلیل صعب العبور و کوهستانی بودن مناطق لاریجان و طولانی بودن مسیر خطوط تغذیه از آمل به این بخش، گازرسانی از شهر آمل با هزینه زیادی مواجه است.
وی با اعلام اینکه گازرسانی لاریجان از استان تهران صورت می‌گیرد، گفت: کتابچه طرح این پروژه از سوی دشت مشاء و تهران به مازندران در حال نهایی شدن است تا برای پیمان و مناقصه آماده شود.
استاندار مازندران افزود: خط تغذیه گاز از راه دماوند که نزدیکترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر را دارا است، به مازندران می‌آید.
استاندار مازندران با اعلام اینکه در فکر مهیا کردن سفر وزیر نفت به مازندران و بازدید از بخش لاریجان هستیم، بیان داشت: در حال پیگیری تحقق این امر هستیم.
طاهایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر گفت‌وگوی تلویزیونی تمدن استاندار تهران که حوزه استحفاظی این استان را تا پلور عنوان کرد و به پروژه عمرانی تهران تا منطقه پلور اشاره داشت، عنوان کرد: انجام عملیات عمرانی در حوزه استان‌های دیگر دلیل بر تملک حریم آن استان نیست.
وی اضافه کرد: امکانات زیرساختی بر اساس تصمیم‌‌های مدیران ارشد به مناطق مختلف ابلاغ می‌شود و ممکن است وزارت راه و شهرسازی این منطقه را برای بازسازی و آسفالت به استان تهران واگذار کرده و به اداره کل راه و ترابری تهران سپرده باشد، اینها به معنای دخالت در محدوده تقسیماتی استان‌ها نیست.
 
* امامزاده هاشم (ع) برای ایران و جهان اسلام است
طاهایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه امامزاده هاشم(ع) در حوزه جغرافیایی مازندران قرار دارد یا تهران، ادامه داد: امامزاده هاشم(ع) برای ایران و جهان اسلام است.
این مسئول با تاکید اینکه مردم مازندران در مورد تجاوز به حوزه اسحفاظی هزار نگران نباشند، یادآور شد: هر استانی تعریف جغرافیایی خاص خود را دارد و همچنین از پل امامزاده هاشم(ع) به سمت شمال به استان مازندران تعلق دارد.
نماینده عالی دولت در مازندران به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی تولیت امامزاده هاشم(ع) چنین پاسخ داد: تولیت این امامزاده را سازمان اوقاف و امور خیریه دنبال می‌کند و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران پیگیر امور است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول