اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن روز دختر در دهه کرامت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان از برگزاری برنامه‌های ویژه از جمله جشن روز دختر در دهه کرامت از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان خبر داد.

برگزاری جشن روز دختر در دهه کرامت
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان در راستای برنامه‌ریزی شورای هماهنگی جشن‌های رضوی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام داده و همزمان با دهه کرامت این برنامه‌ها را در سال جاری برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: آذین‌بندی مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری جشن‌های ولادت این دهه از برنامه‌های دهه کرامت در مدارس استان از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی محسوب می‌شود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان ادامه داد: نواختن زنگ کرامت، برگزاری مراسم‌های جشن به مناسبت روز دختر برای اعضای دختر از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان در این دهه محسوب می‌شود.
وی برگزاری اختتامیه جشنواره تابستانی سال جاری را از دیگر برنامه‌های اتحادیه در دهه کرامت عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان 200 مدرسه در جشنواره تابستانی اتحادیه حضور داشتند که مراسم اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت برگزار می‌شود.
عبادتی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و عقیدتی متناسب با اقتضائات سنی نوجوانان از برنامه‌های این جشنواره بود.
وی بیان داشت: برنامه‌های جشنواره برای  موج‌آفرینی و با هدف انسجام‌بخشی قرارگاه‌های نیرویی برگزارشد.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان از برگزاری برنامه ویژه با حضور حاج علی اکبری نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی در دهه کرامت خبر داد و یادآور شد: این برنامه از برنامه‌های سال جاری اتحادیه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی را انسجام تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: در سال جاری براساس رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی انسجام تشکیلاتی در راستای رسیدن به اهداف اتحادیه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول