اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در تالار فرهمند موحد قم؛

برترین دختران بدمینتون‌باز نوجوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای بدمینتون رده سنی نوجوانان دختر قهرمانی استان قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین دختران بدمینتون‌باز نوجوان قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت بدمینتون استان قم با هدف شناسایی استعدادهای بدمینتون قم در رده سنی نوجوانان بخش دختران، اقدام به برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان قم کرد که در پایان رقابت بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده نفرات برتر معرفی شدند.
رقابت دختران شرکت‌کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان بدمینتون قم در حالی یکشنبه شب برگزار شد که پیش از این بدمینتون‌بازان رده سنی خردسالان با یکدیگر رقابت کرده بودند و نفرات برتر این رده سنی روز قبل از برگزاری مسابقات نوجوانان شناخته شده بود.
بدمینتون‌بازان حاضر در مسابقات رده سنی نوجوانان دختر قهرمانی استان قم در تالار بدمینتون مرحوم فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان از افراد برتر اول تا سوم تجلیل شد.
این مسابقات با توجه به حضور بدمینتون‌بازان مستعد فعال در بخش دختران رده سنی نوجوانان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در حضور معصومه پیرمرادی نایب رئیس و سایر عوامل بخش بانوان هیئت بدمینتون قم با یکدیگر برای کسب مقام‌های برتر رقابت کردند.
در پایان این دوره از رقابت‌ها و بعد از برگزاری مراحل مختلف، نگین منتظر و عادله ندیمی با کسب برتری برابر دیگر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند تا در این مسابقه برنده آنها به عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون رده سنی نوجوانان دختر قم معرفی شود.
مسابقه نهایی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بود و طی آن در مصافی که تماشاگران زیادی نیز در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم داشت، نگین منتظر موفق به شکست حریف خود شد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
قهرمانی نگین منتظر در مسابقات رده سنی نوجوانان بدمینتون دختر قهرمانی استان قم در حالی رقم خورد که عادله ندیمی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و مقام سوم مشترک نیز به فاطمه دباغیان و زینب سمسار رسید.
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان بدمینتون قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و استعدادهای بسیار خوبی در این دوره از مسابقات شناسایی شدند.
معصومه پیرمرادی بیان داشت: قم مهد استعداد بدمینتون است و در سال‌های اخیر خانواده‌ها نیز استقبال بسیار خوبی از مسابقات این رشته ورزشی و همچنین برنامه‌های آموزشی هیئت در رده‌های سنی مختلف داشته‌اند که ما نیز توانسته‌ایم چهره‌های خوبی از بین دختران بدمینتون باز شناسایی کنیم و تیمی کاملا بومی را به رقابت‌های لیگ بدمینتون دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور اعزام کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول