اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد:

کشف 624 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: 624 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پنج ماه نخست سال جاری در سطح این استان کشف و ضبط شده است.

کشف 624 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، کاظم علیزاده، اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر در زمینه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این استان کشف و ضبط شده است.
وی همچنین از کشف 29 کیلو و 609 گرم هروئین طی این مدت در لرستان خبر داد و اظهار داشت: میزان کشف ماده مخدر هروئین در این مدت 284 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین از کشف 564 کیلو و 184 گرم تریاک، سه کیلو و 179 گرم حشیش 27 کیلو و 207 گرم ماده مخدر صنعتی شیشه و کراک طی این مدت در استان لرستان خبر داد.
علیزاده افزود: در همین ارتباط 560 قاچاقچی و یک‌هزار و 933 فرد معتاد نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی و ذی‌صلاح شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کشف 4 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق و 25 مورد سرقت به عنف و 273 فقره سرقت منزل از دیگر اقدامات پلیس لرستان در این پنج ماه بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول