اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های البرز و تهران خبر داد:

کشف هزاران ماهواره در استان‌های البرز و تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های البرز و تهران گفت: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران 2389 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای در استان تهران کشف شد.

کشف هزاران ماهواره در استان‌های البرز و تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، نادر سرکاری با اعلام این خبر اظهار داشت: فردی که در امر خرید و فروش تجهیزات ماهواره‌ای در کرج فعالیت داشت دستگیر و از وی 2 هزار و 389 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای کشف و ضبط شد‌.
وی ادامه داد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی به نام «رحیم .ع» معروف به رحیم ماهواره‌ای در امر خرید و فروش تجهیزات گیرنده ماهواره در کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران قرار گرفت‌.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان با انجام اقدامات ویژه اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس محل فعالیت این فرد را در منزلش در مهرشهر کرج شناسایی کرده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به منزل متهم وارد شدند‌.
سرکاری افزود: مأموران در بررسی از آن مکان موفق به کشف 245 دستگاه رسیور، 173 دستگاه ال ان بی، 200 صفحه دیش، 12 دستگاه موتور برقی دیش، 27 دستگاه سوئیچر، 8 دستگاه فایندر، 50 بسته پایه دیش، 100 دستگاه ریسیور مستهلک، 44 عدد تقویت موتور دیش، 30 دستگاه تقویت رسیور، 1500 عدد نگهدارنده ال ان بی شده و پس از دستگیری متهم، وی را برای تحقیقات بیشتر به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل کردند‌.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران در پایان گفت: متهم ضمن اقرار به اتهام خود مبنی بر فعالیت در امر خرید و فروش تجهیزات ماهواره‌ای اذعان داشت که این تجهیزات را از فردی به نام «رامین» خریداری کرده که با راهنمایی‌های وی متهم ردیف دوم نیز دستگیر و هر دو نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول