اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان برگزیده کشور شناسنامه‌دار میشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری بانک اطلاعات جامع دانش‌آموزان برگزیده در سطوح و زمینه‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود و این قشر از جامعه در راستای فعالیت‌های خود شناسنامه‌دار می‌شوند.

دانش‌آموزان برگزیده کشور شناسنامه‌دار میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن فرازنده خالدی ظهر امروز در بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‌آموزان برگزیده کشور اظهار داشت: حمایت از برگزیدگان کشور با برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان اجرایی کشور صورت می‌گیرد و راه‌اندازی بانک اطلاعات جامع دانش‌آموزان برگزیده از مهم‌ترین اقدامات حمایتی از آنها محسوب می‌شود.
وی به نقش برگزاری جشنواره‌های پژوهشی و ادبی در راستای گرایش دانش‌آموزان به موضوعات شعر، داستان، مطالعه و تحقیق اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها باید به صورت مداوم و مستمر در میان دانش‌آموزان برگزیده کشور برگزار شود و مسئولان باید با اجرای مناسب این جشنوراه‌ها بستر‌های حمایت از این قشر از جامعه را فراهم کنند.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به علم و دانش امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: توانایی‌های ایشان در راستای مدیریت زمان و تصمیم‌گیری‌های کشور علم، دانش و معرفت بالای امام خمینی (ره) را به تمام مردم نشان داده است.
وی به بررسی‌های صورت گرفته در راستای تصمیم‌گیری‌ها در حوزه رهبری جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این بررسی‌ها بیانگر این بوده که امروزه تصمیم‌ها در این حوزه و به ویژه در ایران به مراتب سخت‌تر از گذشته شده است.
خالدی با اشاره به اینکه جوانان و مسئولان باید در راستای حفظ این وضعیت تلاش کنند، تاکید کرد: تمام مردم و به ویژه مسئولان و جوانان باید در مقابل تهاجم‌های فرهنگی علیه کشور ایستادگی کنند و حفظ موقعیت کشور در مقابل دشمنان به برنامه‌ریزی مناسب نیاز دارد.
وی به وظیفه دانش‌آموزان در راستای پیشبرد اهداف جامعه اشاره کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان امروز به عنوان دانشمندان آینده هستند و این اشخاص باید در مسیر اهداف انقلاب و دست‌یابی ایران به پویایی و بالندگی حرکت کنند و با استفاده از قرآن در زندگی خود برتری خود را به تمام جهانیان نشان بدهند.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش برگزیدگان کشور در راستای دست‌یابی به جامعه آرمانی اضافه کرد: دانش‌آموزان برگزیده کشور باید هویت اسلامی خود را در جامعه و در سطح جهانی حفظ کنند و با تکیه بر ویژگی‌های جامعه اسلامی به منظور پیشبرد اهداف ایران تلاش کنند.
وی گفت: در سال جاری بانک اطلاعات جامع دانش‌آموزان برگزیده در سطوح و زمینه‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود و این قشر از جامعه در راستای فعالیت‌های خود شناسنامه‌دار می‌شوند.
خالدی به اهمیت وجود بانک جامع اطلاعات برای این قشر از جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شناسایی این قشر از جامعه و توانایی‌های آنها با راه‌اندازی این بانک تحقق می‌یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول