اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌اندازی نمایندگی معاونت رسانه‌های مجازی صدا و سیما در قم

خبرگزاری فارس: نخستین نمایندگی معاونت رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما با حضور مشاور معاونت رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما در قم افتتاح شد.

راه‌اندازی نمایندگی معاونت رسانه‌های مجازی صدا و سیما در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ مدیر ارتباطات و همکاری با مشتری سازمان صدا و سیما ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایندگی معاونت رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما در قم که در ساختمان سروش رسانه برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با راه‌اندازی حوزه علمیه در قم، استان قم نخستین پایگاه مدیریت در جامعه ایران است.
حمیدرضا نوابی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه ساختار مجازی وجود دارد نباید به عقب‌نشینی در این حوزه بپردازیم.
وی با اشاره به سخنان اوباما در جمع مسئولان و دست‌اندرکاران فیس‌بوک و گوگل گفت: قدرت آمریکا در آینده نظامی و اقتصادی نیست و فضای وب تنها جایی است که آمریکا می‌تواند ابراز وجود کند.
مدیر ارتباطات و همکاری با مشتری سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: شهر قم یکی از بهترین مکان‌ها برای تولید محتوا در فضای مجازی است ولی باید به جذب مخاطب در این فضا بپردازیم و محتوای این فضا را مدیریت کنیم.
وی در پایان گفت: محتوا در کنار سرویس‌دهی مهم است و باید روش قرارگیری این محتوا در دسترس عموم مردم مورد توجه قرار گیرد و فضای مدیریتی در محیط وب ایجاد شود تا رهبری و مرجعیت در فضای مجازی هدایت شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول