اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته؛

توانمندسازی بسیجیان نیشابور در فضای مجازی آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر قسمت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی بسیجیان در فضای مجازی به مدت هفته در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور آغاز شد.

توانمندسازی بسیجیان نیشابور در فضای مجازی آغاز شد
محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: این نخستین کارگاه آموزش توانمند‌سازی بسیجیان در فضای مجازی در سال 90 است.
نجفی ادامه داد: این کارگاه شامل بخش‌هایی چون سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع جنگ نرم در فضای مجازی، کلاس آموزشی آشنایی کلی با مبحث وبلاگ‌نویسی و خیانت‌ها در اینترنت، کلاس آموزشی امنیت در شبکه و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی (فیس بوک و ...) و چت‌روم‌هاست.
وی ادامه داد: برای افراد شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی کلاس‌‌های رایگان عملی وبلاگ‌نویسی بعد از اتمام کارگاه برگزار می‌شود.
مدیر قسمت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در مورد استفاده رایگان از کافی‌نت بسیج، خاطرنشان کرد: بسیجیان برادر در روزهای فرد و بسیجیان خواهر در روزهای زوج می‌توانند از خدمات رایگان کافی‌نت مستقر در کانون بسیج جوانان نیشابور بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول