اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان بازرگانی فارس:

آماده راه‌اندازی پلیس اقتصادی هستیم

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان بازرگانی استان فارس گفت: آماده راه‌اندازی پلیس اقتصادی در شهر شیراز هستیم.

آماده راه‌اندازی پلیس اقتصادی هستیم
محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای راه‌اندازی پلیس اقتصادی به همکاری و هماهنگی شهرداری نیاز داریم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی کانکس ویژه پلیس‌های اقتصادی ساخته شده است و آماده هستیم در کنار ایستگاه‌های پلیس به فعالیت و برخورد با متخلفان اصناف و گران‌فروشی مشغول شویم.
 قائم مقام سازمان بازرگانی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل افزایش قیمت‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از نکاتی که سبب افزایش قیمت‌ها شده و جو روانی ایجاد می‌کند حضور مردم در مقطع زمانی خاص و مراجعه به بازار است.
وی اضافه کرد: زمانی که عرضه و تقاضا با یکدیگر هماهنگ نباشد، قیمت‌ها افزایش می‌یابد و برای شکستن جو روانی باید کالاهای مختلف را با توجه به نیاز وارد بازار کرد.
حیدری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها با تخفیف 10 تا 15 درصد هستیم.
این مسئول در سازمان بازرگانی فارس اظهار داشت: در بخش توزیع دفترچه‌های تعاونی ویژه دانش‌آموزان تاکنون بیش از یک میلیون دفترچه در بازار فارس توزیع شده است.
وی ادامه داد: امسال در توزیع دفترچه‌های تعاونی کیفیت کاغذ و تنوع در جلد دفترچه‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم.
قائم مقام سازمان بازرگانی فارس همچنین درباره نظارت بر قیمت سرویس مدارس و شهریه دانش‌آموزان مدارس غیرانتفاعی نیز تصریح کرد: این موضوع نیز امسال در آغاز سال تحصیلی توسط ماموران بازرسی بازرگانی مورد نظارت قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مدارس باید طبق تعرفه‌های مشخص شده از طرف اداره کل آموزش و پرورش هزینه ثبت نام و یا سرویس مدارس را دریافت کنند، در غیر این صورت شهروندان می‌توانند به شماره 124 سازمان بازرگانی شکایت کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول