به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه معاونین آموزشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: رؤسا، معاونان و کارشناسان ادارات آموزش و پرورش استان باید برای پاسخگویی مناسب و تاثیرگذاری در معلمان و اجرای کیفی برنامهها سطح تواناییها و دانستههای خود را ارتقا دهند.
محمودزاده اضافه کرد: ایجاد انگیزه، فرصت مناسب برای اجرای کارگاههای آموزشی و پرورشی، کلاسهای ضمن خدمت، به روز رسانی اطلاعات معلمان، ادامه تحصیل معلمان و ... از ضرورت و اهداف اصلی تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه است.
وی با تشریح مشخصات تقویم زمانی برنامههای سال تحصیلی91-90 از لحاظ سختافزاری، نرمافزاری و نحوه اجرا، بیان داشت: با تدوین تقویم اجرایی آموزشی و پرورشی با یک نگاه کارشناسانه، برنامهریزی شده و یکسان در سطح استان سعی میکنیم در تمامی زمینههای علمی عملی و فنی، آموزش و پرورش استان را یاری کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از بازدید کارشناسان وزارت از نحوه تک شیفتی کردن مدارس استان خبر داد گفت: اولویت کاری نواحی و مناطق استان باید استفاده از امکانات و ظرفیتهای موجود، کانونها، اردوگاهها برای تک شیفت کردن مدارس باشد.
طوس احمدی معاون آموزش متوسطه نیز در این جلسه برنامههای جاری و میانگین افت یا رشد نواحی و مناطق در سال تحصیلی 91-90 را تشریح کرد.
رویا محمد حسینی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گزارشی از روند اجرایی برنامههای حوزه ابتدایی ارائه داد و به تبیین انتظارات وزارت و اداره کل از معاونین آموزشی در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی پرداخت و به تحقق آن براساس تقویم اجرایی تاکید کرد.
جلسه معاونین آموزشی نواحی و مناطق استان با هدف بررسی موانع و مشکلات تعطیلی روز پنجشنبه و تک شیفت کردن مدارس، بررسی دلایل افت یا رشد استان در سال تحصیلی گذشته و تشریح تقویم اجرایی و برنامههای آموزشی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی و رفاهی خانه معلم اردبیل برگزار شد.
انتهای پیام/م20
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.