اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان:

32هزار مسکن مهر خودمالکی در اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: 32هزار واحد مسکن مهر از سوی خود مالکان در شهرهای بالای 25هزار نفر استان اصفهان در دست ساخت است.

32هزار مسکن مهر خودمالکی در اصفهان احداث می‌شود
محمود محمودزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 32 هزار واحد مسکن مهر از سوی خود مالکان در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان اصفهان در دست ساخت است، اظهار داشت: بالاترین میزان ساخت و ساز کشور در قالب خود مالک در 13 شهر استان اصفهان در حال اجرا است که از این تعداد 22 هزار واحد آن در شهر اصفهان قرار دارد.
وی در ادامه افزود: 20 هزار واحد مسکن مهر به زودی در سطح استان در قالب مسکن مهر 99 ساله و خود مالکان با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد یک هزار و 400 واحد در شهر کاشان به صورت نمادین افتتاح می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مصوبات و تصمیمات شورای مسکن استان اصفهان در روزهای اخیر ادامه داد: در مورد وضعیت گازرسانی به واحدهای قابل بهره‌برداری در شهر کاشان بحث و تبادل‌نظر شد و شرکت گاز موظف شد ظرف یک هفته وضعیت گاز رسانی به طرح یک هزار و 400 واحد مسکن مهر را بررسی و مشکلات پیش روی آن را برطرف کند.
وی تصریح کرد: فرمانداری شهرستان سمیرم نیز موظف شد به صورت ویژه نسبت به پیگیری و رفع مشکل مسکن مهر سمیرم تا فعال کردن مجدد پروژه‌ها اقدام کند.
محمودزاده با بیان اینکه خدمات‌رسانی دستگاه‌های متولی به واحدهای بافت فرسوده باید با جدیت از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری شود، گفت: همچنین اداره کل نوسازی مدارس استان در مورد ساخت مدارس در طرح‌های مسکن مهر گزارش خود را منتشر کرده است.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ساخت هفت هزار و 886 واحد مسکن مهر در شهرستان کاشان اجرایی می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: 3هزار و 544 واحد توسط تعاونی‌ها، یک هزار واحد از سوی انبوه‌سازان، 2هزار و 86 واحد توسط خود مالکان و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز 603 واحد توسط تعاونی‌ها و 653 واحد در قالب خود مالک در حال اجرا است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول