اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان خبر داد:

سرخ‌جامگان خرم‌آباد پیشتاز دور رفت لیگ فوتبال لرستان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: تاکنون سرخ ‌جامگان خرم‌آباد پیشتاز دور رفت لیگ فوتبال لرستان هستند.

سرخ‌جامگان خرم‌آباد پیشتاز دور رفت لیگ فوتبال لرستان
محمود داودی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: هفته هفتم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری سه بازی در شهرهای مختلف زیر نظر مجید یاراحمدی مسئول کمیته مسابقات فوتبال استان لرستان به پایان رسید.
وی افزود: در بازی‌های هفته پایانی دور رفت تیم پارسه الشتر با تساوی یکی بر یک مقابل سیمان دورود شانس قهرمانی نیم‌ فصل را از دست داد و با کسب یک امتیاز در این بازی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سرخ جامگان خرم‌آباد در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
داودی‌نژاد گفت: تیم بهزیستی خرم‌آباد که هفته قبل ناباورانه برابر پارسه متحمل شکست شده بود، برای باقی ماندن در کورس رقابت قهرمانی این بار با نتیجه دو بر یک گهر زاگرس‌نوین دورود را مغلوب کرد و جایگاه سوم جدول را تصاحب کرد، گهر زاگرس‌نوین که یکی از سه نماینده لرستان در مسابقات جام حذفی کشور است، سعی دارد در دور برگشت جبران مافات نماید و فاصله پنج امتیازی با دو تیم صدر جدول را در شش بازی دور برگشت جبران کند.
مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: در آخرین بازی هفته هفتم نیز اتحاد الشتر با نتیجه شش بر دو دهیاران کوهدشت را در هم کوبید تا همچنان برای ادامه رقابت‌ها و کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.
وی افزود: سرخ جامگان خرم‌آباد که کار هدایت آن را صادق کرمی‌پور و یاسر حسنوند بر عهده دارند این هفته به قرعه استراحت مواجه بود، این تیم صدرنشینی خود در دور رفت را حد زیادی مرهون سیمان دورود است که موفق شد پارسه الشتر را متوقف کند.
داودی‌نژاد گفت: قضاوت این مسابقات بر عهده سهراب مالمیر، علی صباحی، کیومرث ضرونی، غفور محمدی، اکبر بابایی‌راد، مهدی معماری، حسین زنده‌دلی، جلال چراغی، عبدالرضا سپهوند، امیر صف‌آرا، نریمان آزادیان با برنامه‌ریزی شمس‌‌الله خنجری مسئول کمیته داوران فوتبال لرستان بوده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول