اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رسانه مرکز تحقیقات ریحانة‌النبی خبر داد:

بهره‌مندی 20 هزار دانش‌آموز از طرح ریحانة‌النبی

خبرگزاری فارس: معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی از بهره‌مندی 20 هزار دانش‌آموز از طرح ریحانة‌النبی ویژه مدارس خبر داد.

بهره‌مندی 20 هزار دانش‌آموز از طرح ریحانة‌النبی
حسین رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز فعالیت مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی ریحانة‌النبی اظهار داشت: فعالیت‌های این مرکز دارای چهار محور اساسی است و اجرای طرح‌های کاربردی مرکز نخستین و شاخص‌ترین فعالیت محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح ریحانة‌النبی ویژه مدارس یکی از مهم‌ترین طرح‌های کاربردی است، گفت: این طرح به صورت ملی مصوب شده و در قالب تدریس سه کتاب از سال 84 در پایه‌های سوم، چهارم و پنجم دبستان اجرا می‌شود.
معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در کنار تدریس این کتاب‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به مکان‌های اجرای طرح ریحانة‌النبی گفت: طرح ریحانة‌النبی ویژه مدارس اکنون در منطقه یک تهران، ارومیه، مشهد، اصفهان، کاشان، شیراز و ساری در حال اجراست.
رمضانی خاطرنشان کرد: افزون بر 20 هزار دانش‌آموز در سال گذشته زیر پوشش طرح ریحانة‌النبی قرار گرفته و 100 مربی به اجرای این طرح پرداختند.
وی ادامه داد: سال گذشته 3 هزار و 718 نفر در منطقه یک تهران، یکهزار و 777 نفر در شهر ری، 4 هزار و 27 نفر در ارومیه، 3 هزار و 947 نفر در ساری، 2 هزار و چهار نفر در مشهد، 2 هزار و 236 نفر در شیراز، یکهزار و 739 نفر در اصفهان و یکهزار و 19 نفر در کاشان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند. 
معاون رسانه مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی از اجرای طرح خوش‌حجابی به صورت پایلوت در شهر ارومیه خبر داد و افزود: دختران خوش‌حجاب سطح شهر در این طرح توسط برخی کارشناسان شناسایی می‌شوند و کارت و کد شناسایی به آنها ارائه شده و می‌توانند از نرم‌افزارها، مزایا و امکانات فرهنگی استفاده کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول