اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی دامپزشکی کرمان خبر داد:

پاسخگویی به درخواست‌‌های مردمی سفر رئیس‌جمهور به کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و بازرسی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: پاسخ نهایی دامپزشکی کرمان به درخواست‌های مردمی مربوط به این اداره کل در دور سوم سفر ریاست جمهوری به کرمان داده شده است.

پاسخگویی به درخواست‌‌های مردمی سفر رئیس‌جمهور به کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، آزاده‌‌السادات محسنی اظهار داشت: پاسخ نهایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به درخواست‌های مردمی مربوط به اداره کل در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان داده شده است.
وی افزود: از مجموع 35 مورد درخواست و مکاتبه مردمی واصله طی دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان، اقدامات لازم برای پاسخگویی به 27 مورد آن با محوریت موضوعات اشتغال و درخواست صدور پروانه، مطابق با ضوابط و مقررات موجود در اسرع وقت انجام گرفت.
محسنی تصریح کرد: نتایج حاصله در سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» ثبت خدمت شده است.
وی بیان کرد: هشت مورد مکاتبه به دلیل عدم ارتباط با وظایف این اداره کل به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده است.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر نیز اظهار داشت: پروانه یک واحد داروخانه دامی به دلیل تخلفات متعدد در این شهرستان لغو شد.
عباس سرحدی بیان کرد: پروانه این واحد به دلیل عدم رعایت موازین سازمان دامپزشکی و تخلفات، توسط تیم کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان لغو و داروهای موجود در داروخانه به صورت مشروط ضبط شد.
وی گفت: شبکه دامپزشکی به صورت جدی بر فعالیت‌های داروخانه‌های دامی نظارت دارد و با هرگونه تخلف به شدت برخورد قانونی می‌کند تا ارائه خدمات به مردم و دامداران با کوچک‌ترین خللی مواجه نشود.
سرحدی با اشاره به واگذاری بخشی از وظایف دامپزشکی به بخش خصوصی به دلیل ارائه بهتر خدمات عنوان کرد: این خدمات باید به نحو احسن به مردم ارائه شود.
وی اذعان کرد: یکی دیگر از اهداف واگذاری خدمات به بخش خصوصی، بحث اشتغالزایی است که شبکه دامپزشکی در این زمینه پیشتاز است.
هم‌اکنون در شهرستان نرماشیر سه واحد داروخانه دامی فعال و آماده ارائه خدمات به دامداران هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول