اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور؛

تیم بدمینتون استان مرکزی به سمنان اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی از اعزام تیم نوجوانان استان به مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان کشور در شهریور ماه خبر داد.

تیم بدمینتون استان مرکزی به سمنان اعزام می‌شود
ابوالفضل حری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بانوان کشور 14 شهریور ماه در شهر سمنان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم استان مرکزی به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در این دوره از رقابت‌ها طی روزهای 11 و 12 شهریور ماه در اردوی آماده‌سازی متمرکز شرکت خواهد کرد.
رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات جام رمضان خبر داد و گفت: این مسابقات در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از فردا برگزار می‌شود.
حری ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان تیم نوجوانان و بزرگسالان استان به مسابقات کشوری که شهریور ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری را اعزام تیم در رده‌های مختلف سنی به مسابقات کشوری اعلام کرد و بیان داشت: امسال تیم بدمینتون استان در تمام مسابقات کشوری حضوری جدی و فعال خواهد داشت.
به گفته وی هیئت بدمینتون استان مرکزی به منظور حضور قدرتمند در کشور مصمم به شرکت در مسابقات داخلی در تمام رده‌های سنی است که در این راستا تیم‌های قدرتمندی را در تمام رده‌های سنی تشکیل خواهد داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول